Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
konkurs ; z kim będzie wywiad ?- wynik :)
Dziewczyny oj słabo, słabo czytacie nasze posty. Wśród odpowiedzi z kim ukaże się jutro wywiad na naszej stronie napisałyście m.in. -MaDzIaRrA- , Etana.
Kochane z tymi dziewczynami miałyśmy już wywiad, chyba nie czytałyście :)
...albo nie były wystarczająco ciekawe pytania...
Aż mi się słabo robi...

Dla zainteresowanych 

wśród odpowiedzi pojawiły się również:
rojda32, Teusa, MikaKatia
niestety... to nie będzie wywiad z tymi osobami.
Jednak cieszę się, że starałyście się zgadnąć.
Czekajcie więc do jutra, ok godz. 10 ukaże się wywiad z ... no właśnie
to niespodzianka:*

4 komentarze:

  1. no cóż trochę trudno było zgadnąć bo użytkowniczek jest wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejej, wywiad z Madziarą faktycznie był, tylko, że mnie w tym czasie na tym blogu nie byłoo, więc nie miałam zaszczytu go przeczytać :] ale za too przeczytałam już wywiad z tą niespodzianka i wcale nie czuję się zawiedziona, trafny wybór! :] .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie nie bylo, gdy byl wywiad z Etana. Musze go nadrobic. I rzeczywiscie trudno zgadnac z kim wywiad, jezeli jest tyle utalentowanych doll na stardoll
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. No,zadanie było trudne i pewnie dlatego nikt nie zgadł..A ja już ''lecę '' przeczytać ten wywiad :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!