Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
akademia-zadania cz. 3
Zadanie 1. ( jest na czas,masz 15 minut)
1. Znajdż jakąkolwiek osobę z innego kraju i wyślij jej zaproszenie do znajomych
W zależności od profesji jaką wybrałaś będziesz mieć do wyboru zakup odpowiedniej rzeczy z tej dziedziny. Ja wybrałam dekoratora wnętrz na początku więc zadania mam w stardesigninterior
2. Wejdż do stardesignInterior i zaprojektuj najtanszą rzecz np. po 4 sd kwadrat, Oo albo ten dywanik- trapez z końca po 7 sm 
3. kliknij na ten przedmiot i wyślij go rezerwując komuś ze znajomych 


 Zadanie 2

1. Z zakładki design pokoju wybierz inny kolor lub tło w pokoju i zapisz
2. Wystarczy, ze minimalnie przesuniesz kilka mebli  w swoim pokoju i zapiszesz
3. W pokoju po lewej stronie masz zakładkę , wybierasz styl pokoju ubrania doll i klikasz zapisz



 Zadanie 3
1.2.3 Te pytania chyba zrozumiecie, można robić wolniej bo nie są na czas

zadanie 4
1. Wybierz jakąś doll z innego kraju i zrób jej zdjęcie 
aparatem dostępnym po prawo w jej apartamencie

zadanie 5
1.to nieco trudne, poniewaz grę musi zacząć osoba, która rozpoczęła czat;/
trzeba trochę pomyśleć i poprosić kogoś o zorganizowanie czatu i gry :)
EDIT: można również samemu stworzyc czat i rozpocząć grę odpowiadając na pytania
2. dodaj 2 osoby z czatu do znajomych 

3. zaproś kogoś ze swoich znajomych na suite czat
jeśli wejdzie do ciebie masz zaliczone

zadanie 6 ( na czas)
1. zaprojektuj i kup biżuterię 
2. wejdż do np. basics i kup 2 torebki

zadanie 7 ( na czas) 
 1. odwiedz szybko 10 różnych kont
2. zaprojektuj 3 różne art, i wyślij je swoim znajomym
( mi zaliczyło już gdy wysłałam do drugiej osoby) a nie do 3 jak napisali :)

teraz wyświetli się to. Ja wybrałam projektowanie wnętrz

kolejne zadanie ! nr 8
1.2.3. to chyba łatwe, dacie radę :)

zadanie 9
1. w apartamencie po prawej stronie masz zakładke , suite shop, kup 3 najtańsze rzeczy
2. w starplazie kup np. najtansze ( basics) rzeczy

zadanie 10 
1. wystarczy zapisać apartament:)
2. zrób zdjęcie i koniecznie kliknij do księgi osiągnięć 
Aby kontynuowac zdobądz 50 serduszek :)))))
dobrze, ze nie na czas i kasę :D
zadanie 11
Jeśli zdobędziesz 50 serduszek otrzymasz:

zadanie 12

1, 2 - chyba wiecie co i jak:)
zadanie 13
1. ubierz doll
2. zapisz  do księgi osiągniec
zadanie 14
1. zrobić zdjęcie znajomego w jego salonie piękności i zapisać do osiągnięć akademii
2.użyj conajmniej 3 rodzajów kosmetyku na doll znajomej i zapisz do księgi osiągnięć
teraz czekaj 16 godzin na zaliczenie:)
i ładuj konto bo nie starczy sd :))))

ciąg dalszy nastąpi, chcecie czy nie potrzebne?

8 komentarzy:

  1. Ja doszłam do zadania ,,styl na wywiad" tak więc pierwsza część- zaprojektuj biżuterię... no tak jak się okazuje samo zaprojektuj nie wystarczy- musimy ją kupić :( Cz.2 zakup dwa akcesoria w starplazie- oczywiście dreptam do starplazy, czas nagli więc wchodzę na zakładkę ,,akcesoria" kupuję perfumy a potem biżuterię... lżejsza o 20$ biegnę sprawdzić i okazuje się, że zadanie nadal nie zaliczone! mam jeszcze chwilę ale nie dam się już wrobić! Nie chcę krytykować tej akademii ale ma ewidentne braki a kto za to płaci, wiadomo my!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w jednym zadaniu wykupiłam prawie cały Basics przez te błędy. A artykuły kontynuuj. ; )

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  3. ja teraz czekam, aby do kolejnych zadan przejsc. Szkoda, ze tak dlugo to trwa.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam spory problem jestem na konferencji Callie bo wybrałam metkę naszej angielskiej adminiki no i niestety zadanie nie chce mi się zaliczyć nwm czemu :( pomóżcie klikałam już na wszystkie scenerie i nic :( P.S proszę nie pisać mi spamów o tym yearbooku i sercach w mojej KG bo wiem na kogo mam je oddać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dlatego ja dałam już na luz :)
    nie interesuje mnie ta naciągana zabawa w akademię, mam mniej stresu i więcej sd :D
    nie dam się uzależnić i siedzieć całymi dniami, wykonując głupie rozkazy za beznadziejne nagrody
    a co do postów Iwonki, są fantastyczne i z tego co zdążyłam sie zorientować na innych blogach, Jej instrukcje są najbardziej przejrzyste i pomocne :)
    Iwonko jesteś wspaniała :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jestem na before & after i czekam 24 h od pół godziny :/ chyba Royalty tylko czekają 16 :// niesprawiedliwe!! ;C Chcę dalej ten artykuł, najlepiej w sobotę ^^

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  7. Woow,można tu wygrać świetne rzeczy ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Potrzebne, potrzebne :) Można się tu dowiedzieć jakie będą zadania i czy warto to roić (jakie będą nagrody).

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!