Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wywiad z Chrys76
Przygotowałam na dziś wywiad z bardzo utalentowaną osobą. Być może większość z Was odwiedziła jej konto niejednokrotnie. Jest to Chrys76. Oglądając wnętrza w jej apartamencie ja zawsze jestem pełna podziwu jej wielkiego talentu. Aby pokazać nam to wszystko w tak piękny sposób z wielką starannością używa elementów dostępnych na Stardoll i przekazuje nam cały świat oraz naturę, która nas zewsząd otacza. Każdy element jest idealnie wtopiony w całość, że oglądając jej dzieła wołamy: "to jest piękne!"
Przeczytajcie co nam powiedziała o sobie.


                                                              Chrys76
 Ja: Opowiedz coś o sobie i swoich zainteresowaniach, hobby.

 Chrys76 :  Zawsze trudno jest mówić o sobie :)  Jestem dorosła, kocham grę na Stardoll. Moim priorytetem jest tworzenie apartamentów na Stardoll, ubranie lalki i oczywiście zakupy!
W prawdziwym życiu interesuje się rysunkiem. Kocham fotografię, sport (uwielbiam jazdę na rowerze).
Kocham modę, lubię eleganckie i proste ubrania. Nie jestem jednak uzależniona od mody.
Uwielbiam się śmiać, bardzo ważni są dla mnie uczciwi ludzie, ja nienawidzę ludzi nieuczciwych, obłudnych i zazdrosnych.

Ja:  Skąd pochodzisz Chrys ? W jakim kraju żyjesz?

Chrys76 : Mieszkam w pięknym mieście we Francji i nie chcę się stąd wyprowadzać.

Ja: Twoje wnętrza w apartamencie  wyglądają bardzo realnie. Ile czasu zajmuje Ci taka aranżacja? Czym inspirujesz się tworząc je?

Chrys76:   Potrzebuję jedną godzinę, aby zrobić wnętrze. Jak szybko je wykonam zależy od ilości mebli i różnych obiektów, które są niezbędne. Z natury jestem obserwatorką, kocham obserwować ludzi, rzeczy, pejzaże... moja ciekawość pozwala mi być twórczą i wrażliwą na to, co tworzę. Bardzo dużo podróżuję, większość moich apartamentów powstała dzięki moim podróżom. Tworzę również apartamenty, które powstają dzięki moim marzeniom. Jestem bardzo wrażliwa na dane rzeczy, tak jak w prawdziwym życiu, lubię rzeczy dobrze zrobione.

Ja:  Zauważyłam, że niektóre z Twoich wnętrz zainspirowana jest Afryką. Mam wrażenie, że kraj ten jest Ci bardzo bliski, opowiesz nam krótko o tym ?

Chrys76: Jestem Afrykanką (Afryka Środkowa). Znam Afrykę, mimo że od dawna żyję w Europie, ale podróżuję po całym świecie. Podobnie jest z moimi  apartamentami w Europie (Francja z Wieży Eiffla), Ameryka (Las Vegas), Afryka (African wieś, North Afrika Orocco), Azja (Japonia) .... Jestem wielojęzyczna. Uwielbiam tworzyć bezprecedensowe apartamenty, to jest bardziej skomplikowane, tym bardziej jest to dla mnie wyzwaniem !

Ja: Czy chciałabyś coś zmienić na stardoll?

Chrys76:  Nie chcę, by coś zmieniać na Stardoll ... bo jestem inna :)
Jestem inna, bo nie robię takich rzeczy jak inni, nie chcę być trendy na stardoll, ubieram moją lalkę podobnie jak ubieram się w prawdziwym życiu.  Nie jestem modna na  stardoll, robię rzeczy, jak chcę i kiedy chcę!
Jestem inna, bo odmówiłam, poprosiłam aby zdjęli moją lalkę z podium MSW, to są marzenia innych, nie moje! Jestem inna, a ja jestem tylko sobą (^. ~)

Ja: Dziękujemy Ci bardzo Chrys, że chciałaś opowiedzieć nam o sobie i swoim wielkim hobby.
     Życzymy powodzenia w życiu realnym.

Chrys76: dużo uścisków, kiss kiss ♥ Chrys!


wirtualny świat stworzony przez Chrys
kliknij w obrazek, aby powiększyć :)
Akurat trafiłam na wieczerzę wigilijną, zwykle pokoje są zamknięte i jedynie jeden,
 lub dwa można zobaczyć.
 Zobaczcie efekt jej pracy ;



Więcej możesz również zobaczyć w naszym wcześniejszym wpisie :
oraz na blogu Chrys www.chrys76.fr

8 komentarzy:

  1. bardzo utalentowana osoba a zarazem bardzo skromna :) brawo dla niej ! :) osobiście bardzo zazdroszczę jej podróży gdyż też bym się w jakomś wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o Wow, ile pracy musiała poświęcić aby stworzyć taki apartament! Wszystko śliczne wraz z MeDoll, oczywiście chętnie odwiedzę profil tej osoby :] .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skromna, a przede wszystkim utalentowana osoba. Wspaniałe apartamenty, ale nigdy nie zgadłabym, że o nią chodzi, ponieważ nigdy wcześniej jej nie widziałam
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ma apartament
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  5. nikitaposh1
    Chrys76 to moja ulubiona zagraniczna doll , znam ją prawie od początku mojej obecności na sd . Jej talent zachwycił mnie od pierwszej wizyty w jej apartamencie . To niesamowita osoba , polecam obejrzenie jej strony www. chrys76. fr tam dopiero można zobaczyć jak bardzo kocha to co robi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej,jaka ona jest kreatywna! :) Podziwiam ją,szacun :) nikitaposh1 -dziękuję za link,muszę obejrzeć tę stronę oraz apartament Chrys :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju.ta jej strona jest bardzo ciekawa,widać,że ma prawdziwy talent i pasję :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny apartament, włożyła w niego dużo pracy.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!