Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stardoll Academy
Niedawno Stardoll otworzyło Akademię. Za każde nowe zadanie otrzymujemy prezent, w większości są ubrania i dodatki. Dziś pokażę Wam stylizacje z niektórymi z nich. Oto one:
 


Kapelusz: Killah
Kamizelka: S A
Kombinezon: Gift-o-meter
Spódnica: nn
Buty: Barbie
Torba: Basics


Płaszcz: S A
Bluzka: Pretty'n love
Pasek: Gift Fb
Spodenki: Basics
Torebka: Decades
Buty: Basics


Bluzka: Arhive
Koszula: Nelly.com
Sukienka: S A
Kopertówka: Antidote
Buty: Burlesque
 
 
Wciągnęło Was SA? Mnie tak :) Nie mogę się oderwać!

 

13 komentarzy:

  1. za jakie zadanie otrzymałaś ostatnią sukienkę? Jak nie pamiętasz to napisz chociaż czy przed zbieraniem 15 serduszek czy 50 czy między nimi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Patrycja chyba po 15 serduszkach :) 50 jeszcze nie mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się, mnie też to wciągnęło, robię zadania jedno za drugim :], a stylizacje bardzo ładne, pierwsza najlepsza, strasznie lubie ta kamizelkę :] .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. ej ja nie wiem która sceneria do konferencji callie bo wybrałam stylizację.super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  5. emu.musia
    Chodzi Ci o 3 lalki Callie w scenerii? Jeśli tak, to tło z przymierzalnią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no tak ale mi żadne nie działa :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Jak mogę przejśc zadanie Tournee Prasowe Callie Część 3 ?
    1.Wybierz tło z Przymierzalnią w Sceneriach.
    Próbowałam już wszystkich scenerii i żadna nie była dobra. Proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  8. a jak masz napisane z ta scenerią, wybierz jakąś i nie pojawi sie ze wykonane dopiero jak zrobisz kolejny punkt to zaliczy. Ja tez tak miałam ,Szkoda ze nie wiem kto pyta:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam problem też z tym zadaniem Tournee Prasowe Callie Część 3 tyle że z tym umieszczeniem Callie trzy razy w scenerii i ją ubrać. Umieściłam i ubrałam i mi nie zalicza.

    OdpowiedzUsuń
  10. spróbuj przejść do kolejnego zadania

    OdpowiedzUsuń
  11. Woow,jakie przecudne stylizacje! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. SŁUCHAJCIE!!!
    TEŻ MIAŁAM ZADANIE ZE SCENERIĄ I UMIESZCZANIEM JAKIEJŚ GŁUPIEJ CALLIE 3 RAZY -.- WIEM JAK TO ZROBIĆ . WYTŁUMACZĘ KROK PO KROKU. NAJPIERW NALEŻY WYBRAĆ SCENERIĘ. SCENERIA JEST PIERWSZA Z LISTY , I JEST BRĄZOWO - BIAŁA . POTEM KIEDY JUŻ MAMY SCENERIĘ (NIE MARTWCIE SIĘ JAK WAM NIE ZALICZY ZADANIA ZE SCENERIĄ - RÓBCIE DALEJ) WIĘC, KIEDY JUŻ MAMY SCENERIĘ KLIKAMY NA IKONKĘ SCHOWKA W PRAWYM GÓRNYM ROGU. WYBIERAMY "PRZYJACIELE SŁAWY". JAKO PIERWSZA JEST NASZA WŁASNA LALKA. KOŁO NIEJ MAMY CZARNOSKÓRĄ LALKĘ Z LEKKO RUDYMI WŁOSAMI .NAZYWA SIĘ CALLIE STARDOLL. PRZECIĄGAMY JĄ NA SCENERIĘ 3 RAZY. NIE MARTWCIE SIĘ JAK NADAL KOŁO DRUGIEGO PUNKTU MACIE NAPIS 0/3 TO O NICZYM NIE ŚWIADCZY. UBIERACIE TE LALKI W BYLE CO. POTEM TYLKO KLIKAMY ZAPISZ I TAM KLIKAMY "KSIĘDZE OSIĄGNIĘĆ" . TAKIM SPOSOBEM ROZWIĄZALIŚMY ZADANIE. MAM NADZIEJĘ ŻE POMOGŁAM. MAM NA IMIĘ OLA MM 13 LAT A MOJA LALKA NAZYWA SIĘ Made.In.Chiny PISZCIE DO MNIE NA STARDOLL W RAZIE POTRZEBY . PAAAA :*

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!