Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ho Ho Ho!

Dziś tak trochę okazjonalnie, nie będzie określonego stylu czy użytej rzeczy. Przedstawię Wam trzy różne stylizacje. Wyniki na stylizację podam w najbliższej przyszłości, więc nie martwcie się, nie zapomniałam! :) Czas na stylizacje :)


1.
Koszula/ Arhive
Spódnica/ Perfect Day
Kopertówka/ Decades
Buty/ Liu Jo
2.
Kurtka/ Philosophy
Top/ Roberto Cavalli
Bluzka/ Arhive
Spodnie/ SD Fashion
Torba/ RIO
Buty/ WOTOW
3.
Koszula/ It Girls
Kamizelka/ S A
Spodenki/ Basics
Torebka/ Decades
Buty/ nn
 
Ps. Wesołych Świąt! Jako iż zobaczymy się dopiero w środę, chciałabym życzyć Wam wszystkiego najlepszego, zdrówka, szczęścia, bogatego mikołaja i wszystkiego o czym marzycie! 
                                                                                               Życzonka śle (Mikołaj) MyMelisaWhite!
 

6 komentarzy:

  1. Dziękuję bardzo i nawzajem. Stylizacje super. Najbardziej podoba mi się nr. 2. I mam prośbę. Czy mogłabyś dodawać ceny przy wypisywanych artykułach? Byłabym bardzo, ale to bardzo wdzięczna. : D

    Pozdrawiam, DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo dziękuję i nawzajem ! :) Mi również najbardziej podoba się 2 zestaw :) bardzo ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dixie SINDY postaram się dodawać ceny, lecz nie wszystkie rzeczy są w starplazie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje za życzenia i również życzę Wesołych Świąt.
    Ja właśnie ukończyłam Academy Stardoll
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje śliczne, popdoba mi sie ta zielona koszula z akademii. Wesołych świąt wam zyczę! :] .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwyciłaś mnie tymi stylizacjami,są boskie <3 ! Najbardziej podoba mi się 2,top jest śliczny i tak fajnie go połączyłaś z kurtką i z resztą rzeczy-te buty <3 Stylizacja idealna :)) Pierwsza stylizacja też od razu mi się spodobała,ładnie wyszło połączenie tej koszuli ze spódniczką :) Trzecia też super,świetna ta kamizelka! ^^Ekstra :))

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!