Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
akademia cz.5
Twój samolot wylądował w Paryżu

zadnie 1 
1. chyba łatwe :D wybrać w sceneriach tło z Paryżem
2. Dodać siebie i 4 inne lalki do scenerii
3. ubrać wszystkie lalki i zapisać do księgi osiągnięć( ja zrobiłam 6 lalek :D )

zadanie 2
1. zrobić zdjęcie użytkownika z innego kraju
2. poruszać klika przedmiotów w apartamencie tego  użytkownika, wziąźć aparat 
i zdobić zdjęcie zapisując do osiągnięć akademi

zadanie 3
 
1. Jeśli ktoś jest Royality i jeszcze nie ma tego lakieru może kupić lakier z przedostatniej zakładki /akcesoria/polished/ po 0, w przeciwnym przypadku należy wydać trochę sd ;(
na ostatniej stronie są po 10, 11 sd
2. wejdź Akcesoria - Sprinkled ( 2 str) i kup 2 rzeczy na rękę
3. zrób manicure i zapisz

zadanie 4
1. zagłosuj / kliknij serduszko w 25 księgach osiągnięć u innych użytkowników

zadanie 5
1. Pamiętaj aby kupić po jednym artykule w każdym z 5 różnych sklepów. 
Ja jak gapa kupiłam w jednym 5 i zaliczyło 1 ;(
więc musiałam kupować znów
2. Jeśli kupiłas ubrania załóż je, ja kupiłam np art. do wnętrza, 
więc ubrałam cokolwiek i zapisałam apartament w pokoju głównym.
3. Weź aparat i zapisz zdjęcie do osiągnięć akademii

zadanie 6
1. weź aparat i zrób fotke swojej doll
2. Kup w starplazie 3 artykuły
3. ubierz się w nie w pokoju głównym i zapisz  apartament

zadanie 6
To są łatwe zadania :)
1. zmień makijaż i fryzurę z podstawowych fryzur ( nie robionych)
2. wróć do apartamentu, zrób zdjęcie i zapisz je do osiągnięć akademii

zadanie 7
1. stwórz czat i zagraj w fashion game/walka na ubrania/, musisz wygrać !!!
2. zaprojektuj coś w starDesign



tym razem wybrałam : modę
zadanie 8
1, 2,3 zrób zdjęcia 3 użytkownikom i zapisz każde z nich do osiagnięć akademii

zadanie 9
1. kup 5 rzeczy w starplazie
( zawsze możecie wybierać diy z najtanszych po ok.10 sm )
2. kup w starbazarze 3 rzeczy ( może być np. najtaniej PrettynLove nieb.pudełeczka)
3. zaprojektuj w stardesign ( jakimkolwiek ) 2 artykuły

zadanie 10
1. w sceneriach tło Velvet orchid
2.umieść 3 znajome doll , ubierz je i zapisz do księgi osiągnięć

zadanie 11
1.kup 3 rzeczy w starplazie
2. kup 2 rzeczy na bazarku
3.zaprojektuj 2 rzeczy w jakimkolwiek stardesign

zadanie 12
1.tło Comic2 jest na 2 stronie
2. zrób z nim scenerię, okładkę i zapisz do osiągnięć

zadanie 13
1. zaprojektuj cokolwiek nawet z jednej rzeczy
2. kup na bazarze ubiór
3. zaprojektuj fryzurę

zadanie 14
1. załóż jakieś ubranie z szafy.
 idz do salonu piękności, załóż coś np. z biżuterii
zapisz
2.przejdż na czat
3. zrób zdjęcie z czatu i zapisz do osiągnięć akademii

zadanie 15
1. katalog/moda/bluzki/sweter - kup sweter
to staje się nudne, kupiłam 2 swetry i ciągle nie zaliczyło ; (
UWAGA: dziękuje dziewczynom, mówią że trzeba kupic blazer 
( ja z pet a porter kupiłam, tj. taki żakiet)!!! nie sweter jak napisali admini
i zaliczyło ! :)
2.kup w starplazie spódnicę lub spodnie
3. zaprojektuj buty
4. ubierz się w to co kupiłaś i zapisz jako styl pokoju
 ( musisz zrobić to w innym pokoju niż głównym) ,
weź aparat i zapisz do księgi osiągnięć

zadanie 16
1. zaprojektuj 5 art. w StardesignFashion
2.   kup tych 5 rzeczy rezerwując je jednocześnie komuś od razu w stardesign

zadanie 17
lecę głosować :)

zadanie 18
1.zaprojektuj 4 rzeczy w stardesign, obojętnie w jakim
2. kup na starbazarze 2 rzeczy zaprojektowane przez innego użytkownika
(może to być z fashion lub decor)
3. użyj kupionych artykułów , zrób zdjęcie i zapisz do osiągnięć akademii
teraz czekaj 16 godzin, aby zobaczyć czy zaliczyłeś:)

8 komentarzy:

  1. Pomylili się! Im chodzi o blezer.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez przy tym zadaniu pelno kasy wydalam, gdy poxniej okazalo sie, ze chodzi o blazer. Teraz czekam az mnie ktos wystylizuje
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. W zadaniu ze swterme kupiłam ich chyba z 6 sztuk, byłam tak zła, że wydałam tyle kasy a nadal mi zadania nie zalicza, wkońcu na pewnym blogu przeczytałam, że to faktycznie pomyłka (a może to zamierzony cel adminów? ;>) .

    Z tym wystylizowaniem czekałam tyle czasu i nic mi to nie dało, dlatego poprosiłam kogoś ze znajomych aby w ciągu paru minut wykonał stylizację mojej Doll.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. kupiłam 2 pary spodni , nie zaliczyło mi ! -,-'

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym swetrem to pewnie specjalnie napisali żeby ludzie więcej kasy wydali ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a jakie spodnie kupić ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć.
    Mam problem w sceneriach nie ma już tła z Paryżem jak zrobić zadanie Tydzień Mody w Paryżu Część 2
    proszę o odpowiedz :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!