Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Sylwestrowe Kreacje
Jutro sylwester, wypadało by jakoś ubrać naszą lalkę na tą okazję :) Dziś pokażę Wam moje trzy propozycje. Oto one:
 
 
1.
Kołnierzyk/ Tingeling sh
Bluza/ Limited Edition 55sd
Spódniczka/ DvF sh
Pasek/ Voile 38sm
Torebka/ Limited Edition sh
Buty/ Miss Sixty 14sd

2.
Sukienka/ Nelly.com 22sd
Baskinka/ Basics 47sm
Pasek/ Limited Edition sh
Rajstopy/ Gift
Rajstopy #2/ Film Theory 7sd
Torebka/ Decades 53sm
Buty/ Arhive 7sd
3.
Koszula/ Gaultier Tribute sh
Pasek/ Gift S A
Spódniczka/ Tingeling 83sm
Kopertówka/ MSW 29sm %
Buty/ Gift

                 Czekacie z niecierpliwością na nowy rok?
Chciałabym życzyć Wam samych sukcesów, zdrowia, szczęścia i wszystkiego co najlepsze dla was w 2013 roku :)
                                                                                                                          MyMelisaWhite

11 komentarzy:

  1. Najlepsza 1! Boskie stylizacje ;D a co do sylwestra to po prostu musi być udany.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  2. 3 najbardziej mi się podoba.

    tobie również życzę szczęśliwego nowego roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również życzę Ci wszystkiego naj, naj i jeszcze raz naj! Mi spodobała się najbardziej 1 stylizacja. Niestety bluzka jest już dawno wykupiona, nie stać mnie na nią i do tego nie jestem SS. Pozostałe stylizacje również mi się podobają, ale liczyłam na więcej cekinów przy okazji Sylwestra. ; D

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja jest fantastyczna. Bluza - po mimo ,że na "sportowo", to stała się bardzo elegancka. Taka WSPÓŁCZESNA elegancja, chce się dodać. Reszta stylizacji jest dobrze dobrana. Całość wygląda cudownie. Kolejne dwie nie są banalne, aczkolwiek za mało przemyślane.
    Hannh.MontanaxD

    OdpowiedzUsuń
  5. Rowniez zycze ci wszystkiego najlepszego. I zeby nowy rok byl lepszy od starego. Najbardziej podoba mi sie stylizacja numer 2
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  6. 1 i 3 stylizacja jest boska!
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  7. najbardziej podoba mi się 3 stylizacja najmniej 2 :) ale ogólnie są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie stylizacje są bardzo ładne.Najbardziej podoba mi się stylka 3-ma bardzo ładne kolory,wszystko pasuje.Ale nie oznacza to,że reszta mi się nie podoba-też są cudne!:) Gratulacje dla stylistki i również życzę Szczęśliwego Nowego Roku!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne :)) Tobie też życzę szczęśliwego nowego Roku! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. łał są poprostu czadowe. Bardzo pasują " na sylwestrowo" :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!