Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Porady makijażowe #1
Witajcie w związku z tym, że metamorfozy zostały wycofane teraz będę robiła dla Was porady makijażowe i ubraniowe.

Dzisiaj postanowiłam dodać pierwszą poradę makijażową.
Zrobiłam mojej doll makijaż, ale także zapisałam kilka przykładów błędnego malowania doll m.in.
 pomalowanie całych policzków, pomalowanie powiek cieniem do samych brwi
źle dobrany kolor brwi do koloru włosów, ciemna karnacja do jasnych włosów
Zrobiłam lekki makijaż użyłam jasnoróżowego cienia oraz troszkę ciemniejszego,
a także wydłużającego tuszu. Usta pomalowałam kremową szminką, a policzki różowym różem
Może Wam się wydaje, że wszystko jest takie RÓŻOWE, ale tak naprawdę (moim zdaniem)
wszystko współgra ze sobą i się uzupełnia i nie jest przesadzone


Zobaczcie sami :



Podoba Wam się
Chcecie zobaczyć dalsze porady?
Proszę o odpowiedzi w komentarzach

5 komentarzy:

  1. mi się podoba i czekam na dalsze porady :) przydatne rzeczy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny makijaż. A ten róż to nie chcę mi się aż wierzyć, żeby ktoś aż tak przesadzał
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł z poradami jest bardzo przydatny, oby wiecej takich :], a makijaż na MeDoll bardzo ładny, przesyt różu nie jest dobry, ale w Twoim przypadku uzyłaś go konsekwentnie i wyglada to bardzo ładnie.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wpis,już czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!