Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
LOTERIA świąteczna


5 x 10 stardolarów

2 x 25 stardolarów

1 x 50 stardolarów


MIKOŁAJ znów do Ciebie zawita
KONIECZNIE
- do 23 grudnia do godz. 22 masz czas aby się zgłosić
- obserwuj nasz blog
- wpisz swój nick  w komentarzu
- wpisz w swojej prezentacji link do naszego bloga 
- wpisz numer prezentu, który chcesz dostać 
WYNIKI  LOTERII zostaną ogłoszone w wigilijny wieczór
być może niektórzy z Was znajdą już wtedy w swoim apartamencie
prezent, taki o który prosiliście Mikołaja  

zapraszam do loterii również redaktorów naszego bloga!

EDIT: 23.grudzień godz.22.49 zamykam loterię , w wiliglijny wieczór wyniki 

23 komentarze:

  1. Drogi Mikołaju, chciałabym dostać numer 78. Slowia12313

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochany Mikołaju, bardzo chciałabym dostać nr. 24 lub 50sd :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  4. Drogi Mikołaju!
    Z okazji świąt chciałambym dostać od Ciebie prezent z numerem 48. Z góry dziękuję!

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  5. drogi mikołaju !
    Byłam grzeczna i bardzo proszę o nr 67 lub 30 :) ewentualnie 25 SD :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Drogi Mikołaju!
    (nie) Byłam grzeczna i proszę ładnie o prezent nr. 92 :) Zawsze marzyłam o takich butkach ;)
    Skorupka

    OdpowiedzUsuń
  7. Drogi Mikołaju chciałabym albo 74 lub też ucieszyłabym się z 50SD albo 25SD. Pozdrawiam
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochany Mikołaju:) Byłam niegrzeczna, leniwa i uprawiałam tumiwisizm , ale się poprawię! (z papucia na lać)....dla zachęty poproszę o nr. 32 :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Och.... Drogi Mikołaju, jaki masz pełny worek! Jeśli chcesz mogę ci trochę ulżyć i zabrać ci trochę ciężaru XD
    Prosiłabym nr 14 18 24 25 28 40 48 63 75 76 :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Drogi Święty Mikołaju chciałabym dostać 71. Dziękuje

    kasiczek

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałabym 79,81 i 97 :) tiernabeautiful

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochany Święty Mikołaju bardzo chciałabym dostać nr 88 lub stardolary
    Netka__

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się 51, 25 i 31
    kaka_buziaki9

    OdpowiedzUsuń
  14. drogi mikołaju przez większość czasu byłam grzeczna :)
    na święta bym chciała dostac nr 99
    pozdrawiam cię serdecznie : oliwia17501


    OdpowiedzUsuń
  15. Kochany Święty Mikołaju! :)
    Grzeczna raczej nie byłam,ale na zachętę,żeby się to zmieniło,poproszę o numer 95 :)) W razie gdyby to nie było możliwe,ucieszą mnie stardollarki lub numery: 94,96,72 lub 98 :)) Dziekuję ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Drogi święty Mikołaju,
    byłam bardzo grzeczna w tym roku a zatem zasłuzylam na uroczy prezent pod numerem 63 :] .

    Całusy dla Mikołaja,
    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Drogi mikołaju, 38 proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. kochany Mikołaju! Nie będę kłamać - byłam niegrzeczna. Proszę o prezent w wysokości 50 stardolarów i obiecuję poprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Drogi Mikołaju chciałabym dostać nr.76 nie będę kłamać byłam raz grzeczna a raz niegrzeczna moja doll na stardoll to vanessa-styl

    OdpowiedzUsuń
  20. Drogi Święty Mikołaju byłam grzeczna prawie zawsze miła proszę o prezent 82 ynikola

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochany Mikołaju w tym roku byłam grzeczna, więc zasłużyłam na prezent 1,4,37,39,44 lub 64.
    QuestDia

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochany Mikołaju!!! Byłam bardzo grzeczna!!! Zasłużyłam na prezent ;) Wiec chciałabym dostać : 1,10,22,32,41,63,101 Lub 50sd ;)
    Wiktoria3335

    OdpowiedzUsuń