Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Pomysł czy pomyłka? cz. 6
Dzisiaj opiszę zwyciężczynię Najgorętszego projektu ubrania- eve-2. Na początek kilka informacji. Pochodzi ona ze Stanów Zjednoczonych i dołączyła w 2008r. Ma rzeczy z LE. Podoba mnie się ten apartament, ponieważ jest świątecznie, pomysłowo i różowo :) Teraz przejdźmy do stylizacji. Jest ładna i taka królewska inaczej. Podoba mnie się. Teraz fryzura. Nie podoba mnie się, ponieważ poplątana na wszystkie strony. Ogólna ocena 8/10.
Podoba Wam się eve?
Skomentujcie!



2 komentarze:

  1. aparament ladny, ale caloksztalt stylizacji nie przypadl mi do gustu. Wlosy tez nie sa wspaniale. Ja daje 6/10
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Projekt śliczny :)) Doll raczej nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!