Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ubierz się jak gwiazda. :)

Siemka!
Chyba mnie jeszcze pamiętacie.?
To ja Karcia309. !
Kilka miesięcy temu musiałam niestety opuścić ten wspaniały blog z powodu szkoły i wielu związanych z nią obowiązków. Akurat dzisiaj, że mamy dni wolne, postanowiłam, że co 2 tygodnie w piątek wznowie dodawanie postów "Ubierz się jak gwiazda".!  Mam nadzieję, że się cieszycie bo ja bardzo. :) Zależy jeszcze czy missmariksza i mariksza się zgodzą.? Mam taką nadzieję. :) A więc zaczynamy. :)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Dzisiaj postanowiłam odwzorować styl Miley Cyrus.
Lubię ogólnie tą aktorkę.
PS: Czytaliście o jej ostatnich urodzinach.!?! 
Nie źle się tam działo.
Czytaj więcej TU
Dobra nie rozpisuję się już więcej.

Pierwsza stylizacja to "Dla Odważnych"
   


Bluzka: DIESEL - 13sd
Legginsy: Znajdziesz w Wyszukiwarce  - 6sd
Buty: NELLY.COM - 8sd
Razem: 27sd. Trochę drogo, ale dla nie warto
Nie bierzcie pod uwagę włosów. !!!


Teraz czas na dwójkę "Na Rockowo"



Szorty: PRETTY 'N LOVE - 40sm
Kamizelka: IT GIRLS - 84sm
Top: RIO - 40sm
Torba: BASIC - 22sm
Buty: FALLEN ANGEL - 68sm 
Razem: 254sm. Nie drogo i ładne. :)


Czas na trójkę " Na luzie"



Bluzka: HARRODS - 50sm
Spodnie: DECADES - 7sd
Torba: KILLACH - 7sd
Sandały: WINDOWS ON THE WORLDS - 43sm
Razem: 93sm i 14sd. 


Mam nadzieję, że wam się podoba.
Siedziałam nad tym 2 godziny. ;)
Następny post postaram się dodać już niedługo.

PS: Prosiłabym Was o szczere komentarze co do tego postu i jego wznowieniu.
Do dla mnie naprawdę ważne. :)
Dziękuje. :)

11 komentarzy:

  1. Post jest wspaniały! Brakowało mi tu tego:* Karolino wiesz, że się zgadzamy. o ile będziesz miała wolny czas pisz, bo wiem że uwielbiasz to :***** a my chętnie będziemy czytać i czekać jaka gwiazda pojawi się następnym razem, a może ktoś ubierze tak swoją doll...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne stylizacje w stylu Miley, brakuje mi tylko jej fryzurki :) Mela

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo przydatny post. Na pewno skorzystam z kilku pomysłów.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się takie artykuły. wszystkie stylizacje naprawdę świetnie ci wyszły i rzeczywiście idealnie odzwierciedliłaś Miley. Szkoda, że zmieniła fryz. Wyglądała bardziej kobieco i przede wszystkim ładniej w fryzurze do ramion. Zresztą na pewno też i bardziej podobała się swojemu chłopakowi.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Super skopiowane. Niektóre rzeczy już mam. Może coś z tego wybiorę i kupię. Myślę, że to jest genialny pomysł. I świetnie Ci to wychodzi. Takie jest moje zdanie.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku, jak dawno mnie tutaj nie było ;o . Ile rzeczy się pozmieniało! Jednak ciągle są stylizacje "Ubierz się jak gwiazda" :D . Wspaniałe ciuszki, lalka wygląda prawie jak Miley, najbardziej podoba mi się stylizacja numer 2.

    NewElizaphetOne

    OdpowiedzUsuń
  7. ubierz się jak gwiazda to naprawdę bardzo fajny temat na posty :) a Karolina nadaje się do nich jak nikt inny :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo,jak ja się cieszę,że wróciłaś!:) Cudowny post,oby takich jak najwięcej :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. super, cieszymy się z twojego powrotu!

    Najlepsza pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeeej,ale fajnie,ze wróciłaś! Kocham posty,które piszesz <3 Na przykład ten-jest genialny :3 Świetne stylizacje,wyglądają tak,jak ich pierwowzory ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, tego mi tu brakowało, bo muszę przyznać, że posty " Ubierz się jak gwiazda" są moimi ulubionymi. A stylizacje śliczne :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!