Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
akademia- zadania cz. 4
za ukonczoną część 3 z akademii dostaniemy

kolejne zadanie 1
1. odwiedz 10 apartamentów
2. kup 3 ulubionym doll prezenty w ich gift shopie

zadanie 2
1. ubierz 2 lalki
2. zapisz je do księgi osiągnięć

zadanie 3

1. idz do scenerii i wybierz tło z czerwonym dywanem
2. dodaj do tego z zakładki po lewej stronie 3 celebrytki , ubierz je i zapisz do księgi osiągnięć

zadanie 4
1. kup jakieś ( może najtańsze art. w starplazie lub suite shop
2. zaprojektuj 2 art. w stardesigninterior( może ten trapez z 3 strony po 7 sm)
 i stanełam :DDD nic mi nie zalicza ;(
brałam art. ze schowka i układałam jakkolwiek. zmieniłam kolor ściany, zapisałam.
wreszcie po odświeżeniu strony zaliczyło, jakies małe błędy!
3. ubierz lalkę w styl pokoju ( np.obok pokoju głównego) i zapisz

zadanie 5
1. zaprojektuj coś w stardesigninterior np po 7 sm
2. od razu zarezerwuj to dla znajomego i wyślij

zadanie 6

1.zaznacz 5 jakichkolwiek art. na liście życzęń zaznaczając serduszko na metce
2. kup jakiekolwiek 3 przedmioty
3.zaprojektuj w design fashion i kup 3 art.
teraz wyobraź sobie jazdę samolotem do Paryża, za 20 godzin wylądujesz
 i dostaniesz nowe zadania? : )))

2 komentarze:

  1. Nie wiem dlaczego, ale ja zamiast 20h musialam czekac 30h i dopiero za chwile minie mi ten czas.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy za kolejny świetny poradnik,Iwonko! :))

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!