Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jeulgeoptta
Dziś chciałam wam przedstawić pewną turecką projektantkę. Nie wiadomo jak ma na imię. Ma 64 poziom i jest royality. Jej doll jest ubrana w różową sukienkę. Jej fryzura jest w tym samym kolorze.




Jej apartament bardzo mi się podoba, każdy pokój jest idealnie dopracowany. Najbardziej do gustu przypadł mi przedstawiony poniżej.


Przejdźmy do sedna. Projektuje ona obrazki m.in. z kucykami Pony. Jej prace urzekły mnie swoimi szczegółami. W porównaniu do innych tego typu prac, są dość tanie - jedyne 5 stardolarów.



Co o niej myślicie?
Który projekt podoba wam się najbardziej?

4 komentarze:

  1. Ma rzeczywiscie piekne apartamenty i dba o kazdy detal. Jedyne co mi sie wydaje to jest zbyt przeslodzona. Cala na rozowa i jeszcze te kucyki pony. Zdecydowanie bardziej podoba mi sie projekt z ta dziewczyna
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziunie te kucyki i podobają mi się projekty z nimi o wiele bardziej, nie mam pojęcia dlaczego, jakimś cudem wydaja mi sie ładniejsze i kształtne, a apartament bardzo ładnie urzadzony .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeeeeeeej!!! Kuciki Poni :**** Lovciam je, a Flaterszaj jest taka słodziutka!!! ^^ ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Doll ładna,ale rzeczywiście taka ''rózia''.Może akurat tego dnia ubrana była na różowo,ale wydaje mi się,że nie ;) Pokój śliczny,bardzo ciekawa architektura,świetnie dopracowany.Kucyki Pony wyszły jej ładnie,ale najbardziej podoba mi się drugi projekt,ten z dziewczyną ubraną na niebiesko ^^

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!