Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
akademia- co i jak

Wczoraj weszła w życie akademia stardoll. Jednak nie każdy wie co i jak. 
Nie mam siły już odpisywać na czacie, więc obiecałam osobom, 
które się do mnie zgłaszały o pomoc, że dziś ukaże się ta notka.
Po pierwsze pytacie dlaczego nie widzicie u siebie w pasku u góry tej zakładki. 
Macie ją lecz u dołu strony tak jak pokaże na obrazkach. 
Twoja zakładkę u góry widzą inni, widzisz ją u innych lecz nie widzisz jej u siebie 
i to jest w porządku.
Po lewej stronie u dołu masz fioletową zakładkę . Jeśli klikniesz na nią otworzy Ci się taka strona.
U góry po lewo tak jak zaznaczyłam na obrazku, klikając w ikonkę po lewej stronie pokazują się zadania, które masz wykonać. Radzę czytać uważnie i robić wszystko po kolei. Niektóre z zadań są na czas, więc tu wskazany jest pośpiech. 
 Jeśli klikniesz na drugą ikonę po lewo otwiera się strona jak widać poniżej. 
Klikając w obrazki, które odpowiednio ponumerowałam znajdziesz swoje zdjęcia. 
Jeśli oglądasz dziennik znajomych będą to odpowiednio ich zdjęcia.
Trzecia ikona po lewo, którą zaznaczyłam to tzw.akademia. Znajdziesz tutaj 5 lalek, które są od dłuższego czasu są w Akademii. Nie maja one księgi gości, a na ich liście przyjaciół są jedynie oni 
i mają siebie w niej wzajemnie.
Po prawej u dołu możesz przekręcać strony, jak w normalnej książce.
 Pokazałam kogo znajdziesz na kolejnych stronach.

Jax, kliknij TUTAJ aby ją odwiedzić

Ben, kliknij TUTAJ aby go odwiedzić

Steph, kliknij TUTAJ aby ją odwiedzić

Hailey, kliknij TUTAJ aby ją odwiedzić

 Mel, kliknij TUTAJ aby ją odwiedzić


I najważniejsze to głosowanie. należy klinkać serce w czyimś takim dzienniku
Po prawej stronie mamy ikonę, jeśl na nią klikniemy otwiera się strona z pracami. należy kliknąć w obrazek z sercem, tak jak pokazałam. 

Po kliknięciu otwiera się już właściwa strona do głosowania " serce".
Specjalnie wycięłam zdjęcia, ale chodzi przecież o pokazanie gdzie mamy głosować. 
Klikasz na serce tak jak pokazałam .

Można również sprawdzić ile serduszek  ma dana osoba.
Klikasz w zakładkę z głową doll po prawej u góry, otwiera się taka strona.
I już widzisz, że osoba zebrała 28 serc /głosów

Czy jest to dla Was zrozumiałe? Jeśli macie pytania, proszę zostawić w komentarzu. 

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za poradnik, ale ja już i tak wykonałam wszystkie zadanie muszę czekać 24h (teraz ok.7). Z tymi serduszkami miałam problem, bo wchodziłam na profil osoby w akademii a nie na scenerię w akademii...:) Potem jednak się ogarnęłam i jest gites xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też już wszystko wcześniej zrobiłam. teraz zostało mi nie całe 6 ho i mogę jechać dalej.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi nie zalicza wykonywanych zadań :p wciąż mam kupować biżuterie... kupuję i nic :((

    OdpowiedzUsuń
  4. kupujesz biżuterię,( ma byc to biżuteria a nie oodoby typu rzęsy) wchodzisz do salonu piękności, tam ją zakładasz i zapisujesz, potem kupujesz buty, zakładasz je w apartamencie i zapisujesz apartament. Bierzesz aparat i klikasz fotkę zapisujesz ja do osiągnięć akademii a nie jak zwykle tylko zapisz w albumie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety nie dam rady :(( Brakuje mi sm i sd...A poza tym nie mogę się zmieniać-jedynie dzięki fb :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi bardzo pododba się ta cała akademia, tylko nie lubię czekać tych 15 godzin aby wykonać kolejne zadania, obecnie właśnie muszę poczekać w zadaniu na metamorfozę :] .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie,że to wszystko wyjaśniłaś,Iwonko :D Ja też próbowałam wykonać zadania z Akademii,ale kupiłam biżu,zapisałam po ubraniu na Doll i nadal mi się nie zalicza,spróbuję jeszcze raz ;)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!