Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
rzeczy w starmonetach opuściły starbazar
Przedmioty, które mamy kupione w starmonetach, teraz zostały wycofane ze starbazaru. Oznacza to, że nie możemy nic w nim sprzedać co do tej pory zakupiliśmy w starmonetach. To okropne!
Mi uciekło w ten sposób 40 stron, które mogłam ew. sprzedać w bazarku. Jestem zła!!!

Wiele osób wymieniało się lub mogło wygrać coś w konkursie za 2 sm  z prowizją.
przykładowo bardzo poszukiwana przez wszystkich scuba, która czasem mogła doprowadzać do kradzieży

Odtąd nie można już sprzedawać w starmonetach, dozwolone są jedynie do sprzedaży w starmonetach  rzeczy zaprojektowane w stardesign.
Czy oby to jest dobre rozwiązanie? Oj, nie podoba mi się.... 
A może wycofane w tej chwili rzeczy będą znów w obrocie w stardolarach...Jak myślicie?

5 komentarzy:

  1. Moim zdaniem to bez sensu! Po co dawać jakąś opcję, a potem zabierać?! Szkoda gadać, mam nadzieję, że ta zmiana nie będzie aż taka uciążliwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wkurzające!!!!! Ps.Iwonko bardzo Ci dziękuję za Yearbook :) Bardzo miłe! Buźka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mela2710

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejne naciągactwo, teraz będziemy doładowywać i doładowywać, albo i nie,
    nie wiem ja Wy, ale ja mam doś tego wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  4. bezsensu i co teraz z toa loteria. Ja tam wiekszosc ubran w SM dalam
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!