Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Coś na sylwestra
Dzisiaj mamy sylwestra.
Cieszę się.
A wy.?
Napiszcie w komentarzach, jak wy go spędzacie. :)
Postanowiłam zrobić stylizację na imprezę sylwestrową.

Na początek makijaż

Oraz dwie stylizacje

Za starmonety: Za stardollary:

Nr.1 (sm) 
-sukienka  = VOLIE. 156sm
-buty  = PET-A-PORTER...143sm
-rajstopy  = Basic. 38sm
-żakiet  = FALLEN ANGEL. 68sm

Nr.2 (sd)
-sukienka = VELVET ORCHID. 14sd
-legginsy = RIO. 6sd
-futro = Wyszukiwarka. 15sd
-buty = FALLEN ANGEL. 6sd

Myślę, że stylizacje są niezłe i przydatne,

5 komentarzy:

  1. Super make-up i stylizacja. Bardziej podoba mi się jednak ta za Stardolary. A ja się na Sylwestra wybieram do koleżanek. ; D

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne stylizacje. Mi tez bardziej podoba sie za SD. Ja z chlopakiem o dwudziestej idziemy na impreze organizowana przez jego kolege. Mam nadzieje, ze bedzie tak samo milo jak w zeszlym roku
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny artykuł :) Ja niestety nigdzie się nie ruszam,zostaję w domu. :( Obie stylki są cudowne i bardzo mi się podobają.Idealne na zabawę sylwestrową!A tak w ogóle Wesołego Nowego Roku!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. W stylizacji za Sm dużo lepiej było by bez marynarki. Ona psuje cały efekt :( Makijaż nawet ładny tylko troszke krzywy ;) Druga stylizacja za SD jest nawet ładna .

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż-genialny,śliczny <3
    Stylizacje:obie bardzo ładne ^^
    Mój Sylwester-u koleżanki ;3

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!