Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Akademia Stardoll
Na nasze skrzynki dotarła taka wiadomość. Oferta  dla SS oraz ROYALITY

Myślicie, że będzie to coś fajnego? Lecę zrobić jakieś zadanie z tego :D

Mamy zadania do wypełnienia w określonym czasie, który upływa
1. należy kupić biżuterię
2. Szybko załóż ją w salonie piękności i zapisać w salonie
3. kup buty i załóż je w apartamencie, zapisz w apartamencie
4. Zrób zdjęcie i zapisz koniecznie do księgi osiągnięć,
a nie jak zwykle do albumu.

Nagroda kiepska jak na to, ile wydałam w Starplazie:D 
pomijając fakt, że powtarzałam projekt ponieważ za długo wybierałam buty :))))
TAKŻE MUSICIE SIĘ SPIESZYĆ z wykonywaniem tych zadań.
kolejne zadania na jutro

Co nas czeka po ukończeniu całej akademii?
Co o tym myślicie?

Aby przejść do akademii stardoll kliknij po lewej stronie w fioletową zakładkę

13 komentarzy:

  1. Nie tylko dla Royalty ja jestem ss i tez to dostalam

    OdpowiedzUsuń
  2. również mam :)) gdzie jest przycisk do raportowania w apartamencie Alisy ? :D wie ktoś może? :))

    OdpowiedzUsuń
  3. nikitaposh1
    kolejna głupotka na sd , no teraz to juz tylko się doładowywać i 24h na stardollu siedzieć !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już wszystko przeszłam. Fajne rzeczy się dostało. teraz trzeba głosować, ale jakoś w to już nie wierzę
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko super, ale mam wrażenie, że znowu wszystko po to, żeby wydoić kasę. Mi już się pieniążki skończyły, wiec chyba muszę sobie co chwilę doładowywać konto, żeby móc wykonywać te zadania -,-
    Uaktywniam swój bazaar ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja to piep.... musiałam dwa razy kupowac biżuterię, kupiłam nawet buty i ciągle coś nie halo :( ja po prostu nie mam opcji zapisz zdjęcie do księgi osiągnięć, za każdym razem zapisuje mi w normalnym albumie.
    Kolejna metoda na wyłudzanie kasy, ja dziękuję, nie będę się szufladkować w beznadziejnej akademii osiągnięć :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam wiadomośc, wypełniłam wszystkie zadania, dostałam spódniczkę.. nie wiem jak Wam, ale mi bardzo podoba się ten pomysł :] .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu pewnie zdjęcie zapisałaś normalnie, a trzeba koniecznie zapisać do księgi osiągnięć !

    OdpowiedzUsuń
  9. Iwonko u mnie też był taki sam problem jak u Kasi, za trzecim razem wyskoczyła w końcu możliwość zapisania w tej księdze z akademii :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Opcja fajna,ale tak naprawdę to znów naciągają ludzi na kupno stardollarów...

    OdpowiedzUsuń
  11. proszę o serca dla Mirta147

    OdpowiedzUsuń
  12. ja cieeee, Akademia to były czasy :)Stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  13. ja cieeee, Akademia to były czasy :)Stardollowy10

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!