Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Akcja serduszko
Biegając po stardoll aby głosować dając tzw. serduszka zauważyłam , że wiele osób pisze
" dałam serduszko liczę na rewanż"
Wszystko było by w porządku, ale jak można dać serduszko komuś kto nie ma żadnego zrobionego zadania, dziewczyny to chore !
Przypominam 
po wejściu w czyjąś księgę osiągnięć 
klikasz obrazek z serduszkiem 
aby przystąpić do głosowania- dania serduszka

a następnie już głosujesz - teraz dajesz  dopiero serce, 
klikając to serce, które zaznaczyłam na obrazku poniżej 
I tak głosuje się prawidłowo !


Z tego co zauważyłam wiele osób wcale nie daje serduszek skoro tak pisze, nie zaglądając nawet do czyjejś księgi osiągnięć!

Można dawać po kilka serduszek, w zależności ile kto ma zrobionych zadań. W przypadku jak widać na powyższych obrazkach można dać 2 serduszka. klikamy wtedy na obrazki z serduszkiem, następnie głosujemy klikając serce, i przechodzimy do kolejnego obrazka z sercem,
klikamy serce przy projekcie! .

6 komentarzy:

  1. To wredne ze strony tych osób.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie skończyłam. Naprawdę fajne ubrania się na końcu dostaje
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  3. Niekoniecznie ubrania, ja dostałam meble, bo na końcu z trzech opcji : moda, piękno i coś tam z meblami wybrałam to ostatnie i jak ukończyłam to dostałam meble i do tego 10sd.

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak nie powinno być.
    kamisza202

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak,to bardzo niesprawiedliwe ;/

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!