Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
najczęściej zadawane pytania Yearbook
Pytanie 1. wytłumacz mi gdzie mogę znależć Wishlist w starplazie ponieważ mam zadanie, 
żeby dodać 5 artykułów do Wishlist w Starplazie. Jak dodać tych 5 artykułów do wishlisty?

odpowiedź :
Wchodzisz do Starplazy, wybierasz np. sklep Decades i klikasz na jakieś ubranie, pojawia się metka z ceną , klikasz na to serduszko,
za każde dobrze wypełnione zadanie po lewej stronie u dołu ukazuje się coś takiego
Pytanie 2.  Mam zgłosić Alison za złe zachowanie, jak to zrobić?
Ona mi nie zrobiła nic złego. Chyba się wypisze z tego.

odpowiedź : wchodzisz  do apartamentu Alison. W apartamencie poniżej gwiazdek gdzie się głosuje masz coś takiego, klikasz na ten wykrzyknik, który zaznaczyłam. Następnie zaznaczasz prezentacja, dostajesz ostrzeżenie, że fałszywe zgłaszanie może doprowadzic do usunięcia konta. Wciskasz dalej , teraz zaznaczasz złe nastawienie. i wysyłasz . Pamiętaj, jest to zadanie z akademii. 

Pytanie 3.  Miałam za zadanie kupić w jakimś sklepie 5 artykułów tej samej marki. Wybrałam Nelly, kupiłam 5 artykułów, wydałam masę kasy i nic z tego, nie zaliczyło... to głupie !

Odpowiedź : Sklep NELLY posiada u siebie kilka sklepów. Są to Nelly.com, Denim, Desiqual, Diesel. Pewnie nie zaliczyło Ci zadania ponieważ kupiłaś w każdym z nich tych 5 rzeczy. Trzeba jedynie w jednym i najlepiej wybierać wtedy tanie sklepy np. BASICS

Pytanie4.  Mam zachować strój i fryzurę w top style. Co to jest?

Odpowiedz:  Top style jest to styl jaki ma na sobie aktualnie Twoja doll. Zmień jej ubrania i zapisz. Zmień również fryzurę i zapisz.

Pytanie 5: Jak zapisać zdjęcie do księgi osiągnięć?

odpowiedź : Jeśli masz do wykonania to zadanie weź aparat i kliknij zdjęcie. Pokaże się coś takiego. Musisz koniecznie kliknąć do księgi osiągnięć, a nie jak zwykle do albumu!

 

pytanie 6. Mam zadanie aby kupić 8 gifów dla Callie. O rety znów wydatek. 

odpowiedż :  Nic nie kupujesz jej, weź aparat i zrób zdjęcie. gotowe

pytanie 7 : muszę wykonać 2 fryzury i je kupić. Ile to znów pójdzie na to stardolarów

odpowiedź;  kup jedno jedynie 2 pasemka, wejdź do salonu piękności dopasuj do włosów i zrób sobie fotkę.  

pytanie 8: nie wiem, którą wybrać scenerie do konferencji Callie

odpowiedź : taką rysunek


pytanie 9 : jak mam zagłosować/ dać serduszko?     

odpowiedź        : po wejściu w czyjś Yearbook masz to co pokazałam na obrazkach. Klikasz na zdjęcie z Callie tam gdzie jest serduszko, ale to nie wszystko...czytaj dalej

 KONIECZNIE - teraz już głosujesz klikasz na to serce, które zaznaczyłam. gotowe.

Kolejne etapy głosowania. Mam nadzieję, ze będziecie głosować dalej. te serduszka będą znajdować się w innych częściach układu księgi osiągnięć. ( rysunek poniżej)


Acha i najważniejsze , zawsze po zakończeniu zadań po prawej stronie wyświetla się zakładka z napisem ZAKONCZ ZADANIE, koniecznie kliknij na to, bo być może będziesz musiał powtarzać. Ja niestety musiałam :D 
Pamiętaj aby z dokładnością robić po kolei te zadania. Czytaj uważnie!

Jeśli macie jakieś pytania zostawiajcie w komentarzu. Może ktoś z czytelników jest już dalej z zadaniami i odpowie na Wasze prośby

6 komentarzy:

  1. Dobrze, ze admini pomysleli i chlopcom nie daj tego samego, a meskie rzeczy. Zalezy rowniez od tego co wybierzemy czy piekno, moda czy dekoracja wnetrz to rowniez inne rzeczy sie dostaje. Zauwazylam rowniez, ze NSS na zaliczenie zadania musza czekac 31h, a nie tak jak SS 24h. Juz nie moge sie doczekac dalszego ciagu gry.
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie że ktoś napisał artykuł na tenat Akademii na stardoll :) przyznam że sama miałam problem z jednym zadaniem i notka się przydała ! Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielu osobom się to przyda, aby nikt niepotrzebnie nie wydawał sd, np. tak jak w tym pasemkiem włosów, wystarczyłoby kupić jedno za 1sd niż całą fryzurę za 20sd lub więcej. A jak juz wspomniałam wcześniej: nienawidzę czekać tych 20 godzin na kolejne zadanie, tym razem lecę do Paryżaaaaa, yeeeaaaaa xD .

    .Nielegalna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie również bardzo się przydał ten post. NA początku nie byłam zadowolona z tej akademii, ale teraz bardzo mi się podoba, jest sporo fajnych darmówek :) Mam pytanko, czy można się jeszcze zgłosić do akcji serce za serce? Pilnie potrzebuję serduszek, żeby zaliczyć kolejne zadania... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatny post,na pewno wielu osobom (w tym mi) się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Post istotnie bardzo przydatny.Niedawno robiłam Akademię i Wasze porady okazały się bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!