Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
WIELKANOCNY VIBE

Alleluja! Początkowo planowałam dodać post z serii, którą jakiś czas temu prowadziłam i w miarę możliwości przy okazji większych wydarzeń starałam się go reaktywować (mowa o dziale "Rocka poleca"), ale stwierdziłam, że nie będzie to miało sensu, skoro podobny post z przeglądem wielkanocnych gratów dodanych przez stardoll został już zaplanowany. Przychodzę więc do Was po prostu ze stylizacjami o charakterze świątecznym, do którego starałam się nawiązać kolorystyką, bądź atrybutami (koszyczek, kwiatki:D). Mam nadzieję, że oddają one wiosenno-wielkanocny klimat chociaż trochę:) 

Co dobrego jedliście, bądź będziecie jeść podczas tegorocznych świąt? =D Ja tym razem spędzam święta z rodziną mojego chłopaka, więc nie mam pojęcia co będzie do jedzonka, ani jak obchodzi się je u niego w rodzinie. U mnie zawsze był żurek w chlebie, dużo jajek, sałatki, wędliny, no i oczywiście serniczek :3 

8 komentarzy:

  1. Jakie przepiękne włosy ♥♥
    Fajne stylizacje, klimatyczne.
    U mnie się je tony sałatek i wędlin oraz żurek. I ogląda stare zdjęcia.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Super stylizacje, bardzo podoba mi się ta z koszyczkiem :D
    Naprawdę twarzowe ma włoski Twoja doll ^^

    Ja minimalistycznie podeszłam (pomijając słodkości), w tym roku odwiedziliśmy z chłopakiem swoich rodziców, mama mi przypakowała serniczka i makowca więc na jutro plany też mam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje bardzo fajne! Stylizacja z koszyczkiem jest genialna, mogłabym tak iść na święcenie jajek :D
    A u mnie w tym roku jest naprawdę sporo ciast, czyli tego co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. obie stylizacje są bardzo ładne :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają Twoje propozycje :) Wyglądasz uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym roku beza zrobiona przez moją siostrę skradła moje serce!
    Nie jestem fanką żółci, a może nie byłam, ale już jestem hah Przekonałaś mnie do niej swoimi propzycjami :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja jest taka nieoczywista, ma cos w sobie - podoba mi sie! =)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!