Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
„Wiosna: cudowne przypomnienie, jak piękna może być zmiana”

 


Dzień dobry kochani! 
Jak minął Wasz tydzień? Wszystko u Was okej? Mnie już nawet pogoda zaczęła dobijać... U Was też jest tak okropnie? To jest jakaś masakra! Staram się jednak walczyć z ciągłą chęcią spania ;P 
W mojej dzisiejszej aranżacji postawiłam na ciepły odcień żółtego. Czyż nie jest piękny?  Szczególnie, że kolor ten kojarzy mi się z wiosną i latem :) 
A jak Wam się podoba? Dajcie mi koniecznie znać!


9 komentarzy:

  1. Już mam dość tej pogody... Liczyłam już na sukienki i te sprawy, a czasem to muszę założyć kurtkę zimową, bo mi zimno...

    Pięknie wyglądają te żółte dodatki! Pogoda powinna się uczyć od Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzydka pogoda ale że ja robię sobie kwasy to nie przeżywam tego tak bardzo :) i też nie mam ochoty wyjść do znajomych przed matura a jakby była ładna pogoda to pewnie siedziałabym całe dnie poza domem haha
    Wazon według mnie trochę za duży i drugi żółty tak dziwnie na niego zachodzi. Tak to kolorystycznie przepięknie!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też ciągle tylko pada i pada,niby dopiero od niedzieli ma się poprawić pogoda ale czy tak będzie to się okaże...aranżacja jest ładna,jedyne co mi się nie podoba to ten żółty wazon który faktycznie dziwnie nachodzi na ten biały

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna kolorystyka, lubię żółte akcenty we wnętrzach.
    Zmieniłabym natomiast ułożenie lamp; albo centralnie nad stołem, albo 3 obok siebie w równych odstępach i pomniejszone.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też jest brzydka, przygnębiająca pogoda. Pamiętam, że w tamtym roku o tej porze było już po 20 stopni i ciągle świeciło słońce. Wnętrze bardzo mi się podoba, mimo, że w rzeczywistości pewnie drażniłby mnie ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten tydzien to największa porazka biorac pod uwage nowy semestr.. pogoda eh nawet nie patrze co sie dzieje za oknem... podoba mi sie czesc z lawa i mocne zolte akcenty po bokach aranzacji, ale meble niezbyt lacza mi sie ze sciana. Sam nie wiem czy to bardziej kwestia farby, obrazkoe czy moze tej szafki po lewo

    OdpowiedzUsuń
  7. O ile deszczową pogodę lubię, tak strasznie nie lubię tego zimna ;( No i majówka chyba też nie będzie specjalnie ciepła... Tydzień zaliczam ogólnie do jednego z najmniej produktywnych od początku roku, zwłaszcza jeśli chodzi o studia.
    Co do aranżacji, ostatnio staram się przekonywać do koloru żółtego, więc fajnie widzieć coś w tej kolorystyce. Drażni mnie jednak trochę ten żółty wazon na stole i krzesło, które ma zbyt żywy kolor jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!