Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Devil's Advocate

Hej!

Tydzień temu zapytałam się Was o to, jaki wolelibyście post w tym tygodniu i jednoznacznie wygrała biżuteria z Epiphany.
Postanowiłam wybrać tą kolorową, żeby nie było tak łatwo haha
Pierwszą stylizację chciałam zrobić taką bardziej stonowaną, w ciemniejszych barwach.
Natomiast drugą w jaskrawych kolorach, bardziej żywą.
Dajcie znać co sądzicie o moich dzisiejszych propozycjach z wykorzystaniem tej biżuterii : )



Stylizacja nr 1
Kolczyki Epiphany | Naszyjnik Bonjour Bizou | Blezer Killah | Body Wild Candy |
Pasek Bonjour Bizou | Torebka Archive | Spodnie Tingeling Couture | Klapki It Girls

Stylizacja nr 2
Okulary Antidote | Kolczyki Epiphany | Blezer Archive | Bluzka Original Future
Torebka Antidote | Spodnie Archive | Kozaki It Girls 

12 komentarzy:

  1. Pierwsza klasyk! Natomiast w drugiej nie mogę się przekonać do niebiesko-kwiatowej marynarki. Tak to jest naprawdę ciekawa
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) druga mnie nie przekonała....mi ta dostawa wgl się nie podoba i nic nie kupiłam

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow, obie stylizacje bardzo piękne! Nie wybiorę jednej, bo obie są idealne :) + bardzo piękne włoski masz w obu stylizacjach :D
    Zapytam z ciekawości - kupujesz biżuterię do BP czy apartamentu? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do apartamentu, bo ta w BP chowa się : ( dziękuję bardzo ; *!

      Usuń
  4. Pierwsza stylizacja jest bardzo ładna! Świetnie dobrane rzeczy pod względem kolorystycznym.
    Mnie się druga podoba, ta marynarka ma swój urok. Może jedynie wymieniłabym spodnie na jakieś jaśniejsze.

    Jak się kupuję biżuterię do apartamentu? Nie wiedziałam, że tak można lol... mnie się zawsze pojawia tylko w BP.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W katalogu musisz kupować ; ) Na metce jest podpisane BP, bez tego skrótu biżuteria pojawi się w apartamencie! Ah i znajdziesz to w kategorii "Piękno".
      Dziękuję bardzo!

      Usuń
  5. Pierwsza stylizacja jest ładna, ale wymieniłabym torebkę i ten pasek, jakoś mi tam kompletnie nie pasuje. Druga stylizacja jest ciekawa pod względem kolorystycznym, ale chyba wymieniłabym buty na takie w kolorze bardziej zbliżonym do spodni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę kolczyki z drugiej sa ledwo widoczne 🙊 kolorystyka fajna, taka wiosenna. Nie podoba mi sie jedynie marynarka, nie lubie takich dopasowanych 🙈 w pierwszej rowniez kolory sa spoko, ciemny zielony fajnie wyglada na tle czerni, jednak jest trochę za ciemno. Chyba bym wybral inne spodnie. No ale wybor butow idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie stylizacje są ciekawe, mi chyba bardziej spodobała się druga. Też nie przepadam za dopasowanymi marynarkami, ale tutaj wygląda nawet ok.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dwa słowa na temat drugiej stylizacji: Piękni Ci w tym wigu, a to połączenie kolorystyczne jest cudowne! Neon zielony+ granat+ jasnoniebieski i te kwiaty<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG, DZIĘKUJE!!!!!!!! A co do wiga to nie byłam pewna, ale skoro tak mówisz hihi

      Usuń
  9. pierwszy outfit jest bardzo ładny, co do drugiego mam mieszane uczucia. z jednej strony mi się bardzo podoba, ale z drugiej coś jest nietak..

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!