Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
reds


 

6 komentarzy:

  1. Zbyt dużo dziwnych rzeczy się tutaj dzieje. Jestem na nie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Na gorze za duzo sie dzieje. I jakos nje widze polaczenia welur+skora+winyl 🙈 jedynie dodatki mi sie podobaja

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobne odczucia co powyższe osoby - za dużo się dzieje na górze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrezygnowałbym z czarnego topu i wymieniła spodnie na jakieś inne też szerokie, ale zdecydowanie z innego materiału. I chyba zmieniłabym okulary, bo te mi nie do końca pasują kształtem do reszty. Ale generalnie potencjał jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dodatki, fryzura i dół mi się podobają. Na górze tak jak inni napisali, jest tego za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się ten płaszcz, ale całkiem dobrze sobie z nim poradziłaś. Jedyne co uważam za zbędne to tę prześwitującą czerwoną bluzkę :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!