Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Best Easter Trash

     Przyznam się, że ja świątecznego klimatu przez panującą pandemię absolutnie nie czuję, nie lubię świąt, ale obiecałem sobie, że będę radosny i pozytywny dla Was:) Niestety admini i twórcy gry zaczęli chyba świętować wcześniej, bo w ostatnim czasie Stardoll znowu podupadł... Delikatnie się podniósł, po czym kolejny raz upadł. Droga krzyżowa w wersji Stardoll:( 
Cały czas mam w głowie filmik Nicki Minaj w którym siedzi na krześle i mówi, że już Wielkanoc...

    Po poniedziałkowym Fendi Tribute byłem bardzo podekscytowany jaką kolekcję dostaniemy następną, wiedziałem, że będzie to pewnie jakaś sieciówka albo coś zwykłego, ale admini jak zwykle poszli na łatwiznę i przywrócili nam mnóstwo gratów w tysięcznej już kolekcji Callie's Picks. Specjalnie dla Was zmusiłem się, pokonałem swoje uprzedzenia i wybrałem 8 artykułów. Kolekcja składała się głównie z Hot Buys, których strasznie mi brakuje, najgłupszą decyzją ever było zrezygnowanie z HB, oraz Special Offer i kilku starych artykułów. 
    W klimacie świąt milutki bialutki i w korzystnej cenie- Królik! Ja nie tworzę wnętrz, nawet już nic do dekorowania nie kupuję, ale ten maluszek był jedynym sensownym artykułem w kolekcji. Widziałem jak niektórzy gracze tworzyli z wielu króliczków całe outfity, wiecie, królicze futro, ale takie legalne;) Jeśli chodzi o ubrania: znowu królik, ale tym razem w wersji dekoracyjnej na głowy naszych lalek... I tutaj mamy dwie wersje, jedna różowa delikatna i radosna, couture pasująca do wielkich wyjść sukienek, kwiatków i uśmiechu... Druga, która bardziej pasuje do Halloween albo do kręcenia filmów 18+, ale fajnie będzie też wyglądać jako kontrastujący dodatek do np: eleganckiej prostej i jasnej stylizacji (tutaj mam w głowie taką sukienkę do połowy łydki z Young Hollywood w kolorze różowym z Oscarów). Koniec o królikach, czy tam zającach idk, przejdźmy do ubrań! Zestaw HB, czyli żółte spodnie z baskinką, top w kratę z kokardą oraz zielony kolczyk z piórami. Kolczyk: tani, piękny kolor, jeszcze raz TANI! i bardzo praktyczny, mnie zachwyca jego szczegółowość i kolor, nienawidzę zielonego, ale ten głęboki odcień strasznie kusi. Top: niby taki zwykły, ale coś w sobie ma. Od zawsze podobało mi się połączenie żółci i zieleni w postaci kratki, z tym podkreślającym kształtem i przeuroczą kokardką, dodatkowo jest absolutnie świetnie wykonany, a tego teraz na Stardoll brakuje. Mocne oświadczenie, ach te polskie tłumaczenia, mocno żółte spodnie o wyjątkowym i niepowtarzalnym kroju, mam z nimi delikatny problem, bo trochę trudno się je stylizuje, ale jak już się uda to wychodzi wielki HIT! Trzeba szaleć i stawiać sobie wyzwania. Ostatnie dwa artykuły to vintage sukienki, czyli to co kocham najbardziej. Dawne czasy stardolla i świetna moda w jednym, wydaje mi się, że trudne do zdobycia i z charakterem. Te wzory, te kolory, kształt... musicie je kupić, te dwie sukienki są moim zdaniem lepsze niż wszystko inne z tej kolekcji. 


    Czekałem, żeby zrecenzować dla Was najnowszą kolekcję Tribute, ale zamiast tego dostaliśmy recolorowany Gift-O-Metr oraz absolutnie szkaradne dekoracje w Kitsch... Bez komentarza! 
Pewnie większość z nas i tak kupi przez ten czas jakiekolwiek artykuły za stardollary, więc wybrałem 4 "najlepsze", "mniej brzydkie", nie wiem jak to nazwać, jakieś artykuły z GOM... Moja wewnętrzna Grażyna musi je mieć, nawet jeśli to przekolorowane badziewie. Srebrna sukienka może przydać się na Halloween albo do stylizacji inspirowanej Paris Hilton, wiecie ona miała taką ikoniczną srebrną sukienkę, a z tej darmówki można zrobić Paris w tańszej wersji. Różowa kurtka w kwiaty, jej oryginał w moim "ulubionym" niebieskim kolorze był moim absolutnym faworytem przez długi czas, kochałem tą kurtkę i teraz spróbuję pokochać ją w różu. Gorset nie zmienił swojego koloru tak drastycznie jak inne elementy i może przez to wygląda najlepiej graficznie. A buty... w tym czerwono-pomarańczowo-strasznym oryginalnym kolorze absolutnie mi się nie podobały, ale w tym odcieniu zieleni wyglądają o niebo lepiej! Serio, to chyba najlepsza rzecz z tego licznika i myślę, że zmiana koloru wyszła im na lesze. 
    W piątek ukazała się wymarzona i wyproszona przez graczy kolekcja Young Hollywood, bardzo mnie to ucieszyło i nawet dostaliśmy więcej niż 2 looki, admini szaleją xddd. Florals for Spring? Jasne, że tak! Nie przeszkadza mi nawet, że Taylor Swift miała to na sobie (dla jasności, jej też nie lubię, nawet bardziej niż Beyonce). Bardzo podobają mi się te kolorowe kwiatki, które na Wielkanoc do sandałków i tych różowych uszu wyżej sprawdzą się idealnie. Trochę są rozmyte, ale już to przeżyję. Piórka Harrego to ten artykuł, który kupiłem, bo się przyda... ale szczerze nie wiem kiedy i do czego i komu, ale wydaje się, że będzie to fantastyczny dodatek. VERSACE! Niestety admini zamordowali tą sukienkę, nie mówcie mi, że nie. Mimo to kupiłem, bo jeśli nigdy tego nie użyję, to na 100% sprzedam to z ogromnym zyskiem. Dolce&Gabbana- mnie tam kontrowersje, hejt i te sprawy nie interesują o ile coś jest świetne, a ta sukienka to jest absolutny H! I! T! najlepszy artykuł w tej kolekcji, który najszybciej się wyprzedał. Ta jakość, ten żywy mocny kolor i ten kształt... hot! Lubię mieć dużo sukienek, wszyscy mówią, że są niepraktyczne, a moim zdaniem są bardzo praktyczne i pomocne. Nie macie czasu tworzyć wymyślnych stylizacji, a nie chcecie nagiej lalki- zakładacie sukienkę i sandałki i macie super look. 


    Bałem się, że post będzie za krótki, dlatego też wybrałem kilka artykułów które pojawiły się w plazie w tym roku jako mini kolekcje i też je Wam pokażę. 
Saddle Bag- prosta czarna torebka, najbardziej praktyczny kolor jaki istnieje, pasuje do wszystkiego i zawsze służy pomocą, jak nie wiecie jaką torebkę wybrać. Podoba mi się, że nie jest to mini czy nawet makro bag, a ma konkretny duży kształt.
Snake Earrings- biżuterii nigdy da dużo, serio to się zawsze przyda, a jeśli nie jako kolczyki, możecie użyć tego jako breloczka do paska/torebki/naszyjnika, możecie kupić 2 sztuki i zrobić 2 różne pary kolczyków, jedne krótkie i delikatne albo dwa duże węże. 
Zipp Heels- buty które zyskują po powiększeniu, w katalogu nie zwróciłem na nie uwagi, ale jak zobaczyłem je na manekinie i zauważyłem szczegóły, dopiero wtedy olśniło mnie, że to mól ulubiony flagowy kształt Moschino. Nadal czekam na Moschino Tribute, najlepiej w Museum Mile z perełkami z wszystkich kolekcji! 
Ribbed Bodycon Dress- kształtem i grafiką przypomina mi stary stardoll, może właśnie dlatego ją kupiłem, bo przypomina lepsze czasy, ale nadal nie zmienia to faktu, że jest to bardzo praktyczny artykuł. Można z niej zrobić bluzkę, spódnicę, rękawy, podszewkę... Tak wiele artykułów w jednym. 
Mesh Green Bralette- kosmiczna cena, ale może to artykuł, który miał się pojawić w Y/Project? Jeśli to byłoby Tribute cena miałaby sens, ale top z tego sklepu w tej cenie to straszne oszustwo! Niemniej jednak kupiłem, bo wygląda świetnie, ciekawy kształt, interesujące kolory, podkręci każdy nudny look. 
Boots Beige- ładnie wykonane, neutralne kolorystycznie i w spoko cenie, + moja ulubiona sieciówka... 
Gold Necklace- Złoty dziwny naszyjnik inspirowany McQueenem... Powtórzmy wszyscy razem: Przyda Się! Mój ulubiony artykuł, który cały czas ostatnio używam. 
Ostatnie już Sequin Boots- to już mój wymysł, bo buty są słabe, nie porywają niczym, kolor-meh, jakość-meh, wykonanie- mehmeh! Ale mają swój urok i może do stroju insp. Brittney Spears się kiedyś przydadzą;)

Dziękuję, że ze mną byliście, że kolejny raz przebrnęliście przez setki słów, love u all<3 i 
Wesołych Świąt! 

9 komentarzy:

  1. Ja też nie czuję świąt, ahh ta pandemia... :(
    Świetny post, rozważam kupienie tych sukienek z CP, zastanawiam się tylko czy będę w stanie je fajnie wystylizować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może koszula albo jakaś bluzka, dziwaczne buty (osobiście proponuję coś z Gucci Tribute) i pomarańczowa/żółta/jaskrawo kolorowa torebka + dużo biżuterii- taki przykładowy prosty look z sukienkami.

      Usuń
  2. Powiem Ci, że im starsza jestem, tym bardziej zlewam święta...
    CP raczej gardzę, ale fajnie, że wybrałeś kilka artykułów, faktycznie nie są takie złe, może na coś się skuszę kiedyś.
    Rzeczy z GOM dostałam, bo akurat wpadło Antidote, może kiedyś skorzystam - kto wie...
    Na YH czekałam bardzo, a dokładniej na sukienkę, którą miała na sobie Taylor (hahaha też za nią nie przepadam xD). Sukienka to moje realne marzenie, ale póki co zadowalam się wersją stardollową. Sukienka od Versace w wersji realnej to majstersztyk (nie znam się na modzie, ale spodobała mi się jak leżała na Dua Lipie), szkoda, że my dostaliśmy ją "ciut" gorszą...
    Z ostatnich artykułów tylko na biżu zwróciłam uwagę (to już nałóg, najgorsze, że objawia się też w realu xD).
    Dzięki za artykuł i do następnego! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, dokładnie, ale podobno jak się jest już bardziej bardziej starym to znowu chce się świąt.
      I znowu dokładnie- gardzę CP, ale czasem perełki i trudno dostępne artykuły się pojawiają.
      Niestety ale admini czasem potrafią zabić artykuł, sukienka wyglądała zupełnie inaczej i nie wiem czemu ją tak źle wykonali, bo pozostałe artykuły są dobre jakościowo. Biżuteria na stardoll to powszechny i niegroźny nałóg, w realu też nic przerażającego, chyba, że nałogowo kupujesz Cartiera czy Tiffany- tego bym się bał.

      Usuń
  3. Ja nigdy nie lubiłam Wielkanocy. Zawsze, kiedy siedzę przy stole z rodziną już X godzin, łapię doła i mam ochotę uciec do siebie do Łodzi albo jeszcze dalej. Nie jestem zbyt rodzinną osobą, więc takie kiszenie się to nie dla mnie. Cieszę się, że już koniec.
    Ta dostawa do CP mnie nie urzekła, ale zaopatrzyłam się w kilka rzeczy – głównie na potrzeby lookbooka na SiM. Króliczek jest uroczy, więc kupiłam go natychmiast po pierwszym ujrzeniu tego słodziaka.
    Dostałam cały GOM – uwielbiam różową kurtkę, specjalnie dla niej kupiłam jakieś rzeczy, bo już widziałam ją na swojej lalce. Szkoda, że to głównie recolory, bo miło byłoby, gdyby pomieszali jakoś te rzeczy i dorzucili coś nowego.
    Z YH kupiłam większość, bo nie miałam ani jednej rzeczy z tego sklepu i chciałam sobie nadrobić – szkoda, że ta sukienka w kwiaty jest taka rozmazana, jakby coś tam nie wyszło.
    Z ostatniego zestawu mam ten stanik, ale nie umiem go wystylizować :( Cały czas wychodzi mi z nim słowo na g, więc leży i czeka na swój czas.
    W ogóle to chyba jestem dziwna, ale już tęsknię za Archive – mogliby wrzucić coś rysowanego, dawno nie było. O, albo merch Avril – wiem, że to śmietnik, ale naprawdę kocham tę artystkę i frustruje mnie to, że ubrania z jej sklepu są niesprzedawalne.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nienawidzę wszelkich świąt, więc dokładnie Cię rozumiem. I w temacie rodziny też dokładnie rozumiem, ja nawet nie mam gdzie uciec:(
      Sukienka w kwiaty jest już naprawiona i nie jest rozmazana- sprawdź koniecznie!
      Oj, nie narzekaj, bo znowu dostaniemy 2000 artykułów w Archive i w tym może jakieś niedawne kolekcje vinyl... bo nie sądzę, że admini dodadzą te artykuły, które wszyscy na prawdę chcą:( nadal czekam na te bardzo bardzo stare rysowane artykuły, a oni wolą po 5 razy dodawać te same Tribute z 2018 roku...

      Usuń
    2. Faktycznie już jest naprawiona! Dziękuję za informację :)
      Ja też czekam na te bardzo stare artykuły, a nie na śmieci z Bizou, które można kupić w bazarze za kilka Stardollarów :(

      Usuń
  4. Bawi mnie jak admini dodaja byle darmowka z tak wygorwana cena. Dziwi mnie tez to ze usunieto z metek napis hot buys. Z Twoich propozycji wybralem juz lateksowe uszka :) druga czesc pomijam, nic nie mam. Z YH kupilem diamentowy naszyjnik, chociaz nie jest najpiękniejszy. Naked Dress bedzie na bank potem warta fortune. Z trzeciej czesci supet jest torebka Prady. Saddle??? XDD Sidonie haha naszyjnik jest ladny, ale wolalbym zeby byl bardziej owalny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Admini jak admini, ale niektórzy gracze za stare darmówki też ceny sobie wymyślają z kosmosu... Hb już całkiem upadły, nawet w CP, a szkoda, bo bardzo lubiłem. Wszystkie te długie suknie są teraz warte fortunę, ludzie szaleją i płacą po 600 do 2k za sukienki z YH- xddd kiedyś można było kupić sukienki po 89sd, a teraz ceny jak za złoto.
      To że admini gry o modzie nie mają pojęcia o modzie wiemy już od dawna, oni pewnie nawet nie wiedzą jakiej marki jest oryginał i myśleli, że to dijor, a naszyjnik jest cudownie unikalny, bo nie owalny!

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!