Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Stylizacje

Hei! 
    Kolejny nieplanowany i nietematyczny post :( Nie będę przepraszać, bo coś publikuję, ale nie jest to moja polecajka... Wszystko miałem zaplanowane, zrobione screeny, wybrane artykuły i nawet pomysł na to co napiszę, ale nic z tego dzisiaj nie będzie... Nie mam humoru i chęci pisać czegokolwiek, bo rano czekało mnie wielkie rozczarowanie (wczoraj rano, bo post piszę we wtorek), miałem zaplanowaną wizytę w salonie tatuażu i dosłownie na 6 godzin przed dostałem wiadomość, że nic z tego nie będzie, tak bez żadnego tłumaczenia :( Bardzo się cieszyłem i na to czekałem i tu nagle wielkie nic. Dramatyzuję- wiem! Ludzi spotykają gorsze rzeczy, ale jest mi przykro, bo ostatnio cały czas ktoś mnie wystawia i nie jest to fajne uczucie... 
    Wróćmy do Stardoll, bo w całym tym rozczarowaniu skleiłem takie dwie stylki i postanowiłem je Wam pokazać. Mamy tu aż dwie pary spodni oraz dużo artykułów, które polecałem Wam we wcześniejszych postach, udowadniam, że używam to co polecam;) Jest też piękna brązowa peruka, której szukałem przez miesiąc i wybitnie za nią przepłaciłem, a nie jest aż tak piękna na mojej lalce... Ughhh najgorsze stardollowe uczucie- kiedy kupisz coś co bardzo bardzo chciałeś, zapłaciłeś za to miliony i do niczego się ta rzecz nie nadaje.
Z pozytywów: Następny post z wybranymi przeze mnie artykułami będzie bardzooo długi (jak już kiedyś go napiszę xd).

16 komentarzy:

  1. Pocieszę Cię może - jak robiłam pierwszy tatuaż, to tydzień przed dostałam info, że tatuatorka odeszła ze studia i sory, ale nie zrobią mi. Poszłam do innego studia, zapisałam się i ekstra. Na dzień przed mi odmówili, bo laska miała inne plany. Dopiero za trzecim razem się udało :D

    Obie stylizacje mi się podobają, w pierwszej fantastycznie te róże komponują się z włosami. Druga wydaje się dość prosta, ale ta bluzka sprawia, że całość jest szalona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja odwołana wizyta przy twoich przygodach to faktycznie mniejszy problem i pocieszyło mnie to;) Ale wszystko jest jeszcze możliwe i mogą mi odmówić więcej razy xd Ogólnie cieszę się, że Ci się udało!
      Prostota- taki był zamysł, lubię minimalizm i małą ilość elementów, oczywiście czasem zdarzy się, że zrobię chodzący śmietnik, ale raczej skłaniam się przy skromności;)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że Tobie już nie będą odmawiać! :D

      "Śmietnik" też czasem musi być :D

      Usuń
  2. Współczuję sytuacji – takie coś nigdy nie jest fajne i wcale nie dramatyzujesz, po prostu jest Ci przykro i pewnie każdemu by było.
    Bardzo ładne stylizacje, lubię Twoje wyczucie mody, tak kreatywnie podchodzisz do ubrań!
    Co do peruk – bardzo często mam podobnie, bo na mojej lalce naprawdę mało wygląda ładnie i często kupuję coś, co jest wow na kimś, zakładam to i... no wyglądam jak pajac.

    P.S. Ja też uzależniłam się od owoców z wodą kokosową, to jest naprawdę dobre. U mnie poszło już 12 puszek tego i tona owoców haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo miło przeczytać taki komentarz i chwalenie wyczucia mody <3
      Projektanci zazwyczaj tworzą na całkowicie sztucznych twarzach składających się z 50 części przez co te peruki później wypadają słabiej na lalce, która jest "prostsza" i nie tak załadowana stardesignem.
      Uwielbiam nakłaniać ludzi do uzależnień!

      Usuń
  3. Współczuję odwołanej wizyty.
    Świetne stylizacje, drugą wręcz uwielbiam, już wcześniej wspominałam o tych spodniach :D A co do peruk, niestety to tak jak kupowanie kota w worku. Dlatego uważam, że jedną z pierwszych aktualizacji na stardoll powinna być możliwość przymiarki albo zwrotu, no cokolwiek :/
    Ja nie kupuję też za często peruk ze względu na to, że są one bardzo drogie, coraz droższe moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Coraz bardziej przekonuję się ogólnie do spodni, a te z Royalty faktycznie są bardzo ładne i praktyczne.
      Na 10 zakupów zostaje ze mną 1 albo 0 peruk, bo na moją lalkę prawie nic nie pasuje:( Przymiarka byłaby cudownym pomysłem, ale trudno mi to sobie wyobrazić, na jakiej zasadzie miałoby to działać... No i nawet w najśmielszych marzeniach nie widzę adminów robiących takie zmiany w grze, jak już wszyscy zauważyliśmy oni wolą baaaaardzo bardzo delikatne zmiany, a najlepiej ich brak.
      Ceny... Jezu! To co się wyprawia ostatnio to masakra, dobrzy projektanci coraz bardziej zawyżają ceny i robią coraz bardziej skomplikowane peruki (8x156sd to jakiś żart za coś co może kupić każdy), limitowane i wszelkie specjalne projekty- już nawet nie zwracam na to uwagi (8x444sd- xddd!), a starocie... Peruki Claudentia sprzedają się po 20$ realne pieniądze i to takie duże za projekt włosów w grze... Bez komentarza.

      Usuń
  4. Uhh, głupia sytuacja! Też bym się źle z tym czuła. Najgorszej jak czegoś bardzo wyczekujesz a potem nie możesz tego dostać.
    Fajne stylizacje, przez drugą muszę się przyjrzeć bardziej tym spodniom.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej jak tak jest z wszystkim na co czekasz:(
      Polecam te spodnie, a ja rzadko kiedy polecam jakiekolwiek spodnie;)

      Usuń
  5. pierwsza stylizacja jest ładna,druga mi nie przypadła do gustu,nie lubię tej koszulki :c ja to wczoraj jak wracałam z pracy to zaszłam do fryzjerki się zapisać i miałam fuksa,bo udało się jej wcisnąć jeszcze mnie w tym tyg,bo babeczka ma już komplety,a że dopiero na 16:45 to myślę lepiej na taką niż gdybym wgl już nie miała możliwości w tym tyg,a myślę czort wie na ile znowu otworzą te salony fryzjerskie,więc trzeba korzystać póki się da :D

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta koszulka to moja miłość, bardzo chciałbym ją mieć w realu (raczej bym jej nie nosił, ale chciałbym ją mieć i na nią patrzeć). Niestety ja żyję w tym miejscu gdzie fryzjerzy są jeszcze zamknięci, a tak ogólnie to nie byłem u fryzjera od 5-6 miesięcy i wyglądam jak chochoł, ale cieszę się, że Ty znalazłaś termin, może też spróbuję w maju. Okropne są te obostrzenia i to jak szybko się zmieniają, raz otwarte raz zamknięte i trzeba biegać i się wpychać na siłę, bo może jutro znowu zamkną... Mam już absolutnie dość korony:(

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Współczuję ci, u mnie ostatnio też ciągle nieoczekiwanie zmieniają się plany i wiele rzeczy koniec końców nie ma odzwierciedlenia w rzeczywistości. Druga stylizacja bardzo do mnie przemawia, uwielbiam z niej wszystkie elementy. Według mnie ta peruka pięknie wygląda na twojej doll i jeszcze zanim przeczytałam post wiedziałam, że będę musiała o niej wspomnieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nienawidzę jak mi się plany zmieniają, jak już mam coś w głowie to to się musi wydarzyć, a jak coś się psuje to mam humor, że bez noża nie podchodź. Dziękuję, nie jest najgorsza, ale to nie jest to czego chciałem, na innej lalce i na projektantce to wyglądało wiele lepiej, a u mnie jest ok/mehhh, ale peruka sama w sobie nadal mi się podoba.

      Usuń
  8. Moje minione wakacje to bylo ciagle wystawianie mnie i psucie planow :/ takze rozumiem ten bol. Komletnie nje wiem na co komus takie pogrywanie, tym bardziej z klientem. Co do stylizacji to druga ma w sobie cos nietypowego, chociaz te spodnie mi sie w ogole nie podobają, to calosc wyglada naprawde fajnie. Z pierwszej jedynie spodobala ki sie fryzura, wyglada oblednie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi:( Może coś faktycznie wypadło, ja potrafię zrozumieć wiele, ale szkoda, że tak późno do mnie napisano. Spodnie są ładne, nie wiem o co ci chodzi... Dzięki, też uważam, że ta fryzura jest cudna!

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!