Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
4U

Hej!

Jak tam u Was po świętach? Mam nadzieję, że pomimo nadal obecnej pandemii udało się Wam spędzić je w rodzinnym gronie : )

Dzisiejszy post postanowiłam poświęcić nowej kolekcji Antidote, która ukazała się w piątek.
Nie będę ukrywać, że byłam dosyć zaskoczona w jakim tempie znikały artykuły ze sklepu, patrząc na dostawę LE i YH, gdzie przez godzinę(?) dało się jeszcze na coś załapać, tak tym razem w dosłownie minutę poszła szara sukienka i czerwona kurtka, której użyłam w pierwszej stylizacji.
Jeśli mam ocenić całą kolekcję, to uważam ją za udaną, pomijając kilka artykułów, jak np. ta tragiczna niebieska, workowata sukienka lub ten zielony płaszcz... TRAGEDIA...

Teraz pytanie do Was, co Wy sądzicie o tej kolekcji i czy udało Wam się na coś załapać?
Dajcie również znać co sądzicie o moich propozycjach ; )

Stylizacja nr 1
Okulary It Girls | Kolczyki Fallen Angel | Body Vinyl | Kurtka Antidote | Pasek Fallen Angel |
Pasek
Mr. | Spodnie Vinyl | Buty It Girls

Stylizacja nr 2
Opaska Subcouture | Okulary It Girls | Kolczyki Epiphany | Koszula Vinyl | Sukienka Antidote |
Pasek
Velvet Orchid | Buty Voile

10 komentarzy:

  1. Mi święta minęły dość spokojnie w miłej atmosferze, na szczęście bez zjazdów rodzinnych, bo ich nie cierpię.

    Też byłam zaskoczona tempem w jakim znikały rzeczy z kolekcji. Udało mi się dorwać szarą sukienkę, w zasadzie kupiłam ją głównie z myślą o sprzedaży. Ogółem kupiłam chyba z 10 albo 11 artykułów, w tym również sukienkę z drugiej stylizacji, także zakupy uważam za udane :) Szkoda tylko, że nie zwróciłam od razu uwagi na tę czerwoną kurtkę, bo niestety tak jak napisałaś po minucie już jej nie było :(
    Obie Twoje stylizacje bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta super!
    Nie przygladałam sie ciuchom z LE i raczej tego nie zrobię, bo bedzie mi szkoda ze nic nie mogłam znowu kupic :((
    Mam pytanie czy takie kolekcje LE YH itp pojawiają się zawsze w piątek o 20?
    Twoje stylzacje są naprawdę świetne. Szczegolnie pierwsza!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, kolekcje limitowane zazwyczaj wchodzą w piątki po 16 : )
      Dziękuję! ; *

      Usuń
  3. święta minęły spokojnie,wręcz nudno....przesiedziałam i oglądałam filmy na laptopie,mnie nie interesuję takie kolekcje bo to wgl nie mój styl,co do stylizacji to podoba mi się druga,pierwsza mi nie przypadła do gustu,nie lubię tych butów,a kurtka też mi się nie podoba

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle przegapiłam kolekcję, to już tradycja. Na szczęście była słaba i nie żałuję.
    Stylizacje bardzo fajne, obie mi się podobają.
    Święta minęły mi ... bardzo szybko :D

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta jak to święta, już po, trzeba wracać do nauki/ pracy, chociaż dobrze mi było jak mogłam robić to na co miałam ochotę :D
    Kupiłam sporo rzeczy, zdążyłam na wszystko co chciałam, ale też siedziałam w domu i grzecznie czekałam.

    Obie stylizacje są super, ale bardziej przypadła mi do gustu druga. Ta sukienka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się cieszę, że już po świętach, nie lubię ich.
    Z Antidote kupiłam tylko zielony sweter. Podobały mi się jeszcze torebki, ale się nie załapałam. Reszta rzeczy bez szału.
    Pierwsza stylizacja jest całkiem okej, ale ta kurtka kompletnie mi się nie podoba, więc gdyby ją wymienić, to byłoby bardzo ładnie.
    Druga stylizacja też okej, ale jakoś nie robi wrażenia wow i ponownie średnio podoba mi się sukienka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesli chodzi o prezentowane dzisiaj ubrania, to bardziej podoba mi sie ta kurtka =) ale jakos wole druga stylizacje 😅 w pierwszej buty mi sie nie podobaja, chociaz reszta dobrze sie laczy ze soba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 stylizacja jest bardzo fajna, ale bez tej opaski na głowie. za dużo się tam dzieje

    OdpowiedzUsuń
  9. Udało mi się kupić wszystko co chciałam. Obie stylizacje bardzo przypadły mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!