Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
sorry not sorry


 

10 komentarzy:

  1. Podoba mi się, bardzo ciekawa stylizacja :) I fajny pomysł na tą bluzeczkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ;) W pierwszej chwili nie byłam przekonana co do tej torebki, ale po dłuższej chwili nawet mi tu pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna stylizacja,ale ja bym zmieniła torbę i buty bo te jakoś mi nie pasują

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie 🙊 najbardziej w tym looku podobaja mi sie spodnie i fryzura :)

      Usuń
  4. Bardzo fajna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa, całego uroku nadają spodnie :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te spodnie!
    Ciekawa stylizacja, chociaż ta torba taka średnia

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te spodnie to tak na prawdę kombinezon z Fallen Angel :D

      martusia-16

      Usuń
  7. Mega mi się podoba, chętnie bym zobaczyła wersję z błękitnymi butami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymieniłabym torebkę, ponieważ jakoś mi nie pasuje. Nie przekonuje mnie także ten mały stanik, dziwnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!