Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
RRR

    Reduce, Reuse, Recycle... Moje nowe motto życiowe na Stardoll. Jak już Wam wspominałem w jednym z postów, stwierdziłem, że nowy rok nowy ja... i nowa lalka... i nowa szafa (znowu). Zostanę przy artykułach 2021 i spróbuję jakoś z tym żyć, a że admini przez pierwsze dwa miesiące nas nie rozpieszczali, a teraz z wyjątkiem Tribute nie pojawia się nic specjalnie ciekawego. Od czasów wprowadzenia nowej wersji gry myślałem, że to już koniec mojej przygody i zdecydowałem się pozbyć wszystkiego, udało mi się sprzedać około 100 peruk, 130 stron ubrań, kilkunastu stron biżuterii, teraz już pozbywam się resztek, bo przywracanie i kupowanie tego samego od nowa nie ma żadnego sensu. Spokojnie! Nie zapowiadam żadnej nowej serii, bo nie mam co pokazywać i gdybym miał tworzyć stylizacje regularnie znowu szybko odechciałoby mi się i znowu robiłbym straszne dziury i zamęt na blogu, nadal dziwię się jaką świętą cierpliwość mają do mnie administratorzy bloga;) 
    Dobra! Roboczo nazwijmy to niżej: Duetem Swetra i przezroczystej sukienki (duet: "sweater" and sheer dress). Mamy tutaj kolczyki zmienione w broszkę(nie wiem jak to nazwać), sukienkę zmienioną w spódnicę, kolejny raz ubrany pasek i buty, magiczne rozmnożenie kolczyka z LE, 2 pary kolczyków zmienione w jedną- staram się już wymyślać niewymyślone xd... Tworzenie czegoś jest ogólnie dziwne, bo mało stron w garderobie- jest problem, cały czas czegoś brakuje, ale jak jest mnóstwo stron, dosłownie setki/tysiące- jest jeszcze większy problem, bo wszystkiego jest za dużo | trudno cokolwiek znaleźć | no i ciężko podjąć jakąkolwiek decyzję. Postaram się znaleźć złoty środek, aczkolwiek już mam mnóstwo sukienek, a prawie żadnej biżuterii i dodatków:( Po tylu latach życia w szafie otwieram ją i pozwalam do niej zajrzeć. Overthinking- zawsze wszystkim mówię, żeby tego nie robili, a sam tracę na to całe życie...

Teraz patrzcie na to(post z Wielkanocy), dajcie mu trochę miłości: Best Easter Trash 

W następnym poście, już normalnym, zaprezentuję Wam moje zakupy w Antidote, Nelly.com oraz wrócę do przeszłości i (szok i niedowierzanie) pokażę co kupiłem z Sunny Bunny i Basic...

18 komentarzy:

  1. Ja bym chyba tak nie potrafiła pozbyć się wszystkich starych ubrań. Podziwiam :D
    Choć w sumie sama nie mam aż tylu cennych artykułów w szafie, (w prawdzie znajdzie się trochę tributów z ubiegłych lat, ale tak poza tym nic szczególnego) jednak mam ogromny sentyment do wielu rzeczy, albo okazuje się, że dana rzecz jest w konkretnym kolorze, który pasuje do mojego ulubionego paska itd. :D
    Ale muszę Ci przyznać, że trochę zainspirowałeś mnie swoimi porządkami. U mnie na pewno nie będzie tak radykalnie, raczej planuję powymieniać niektóre ubrania na te markowe, lepiej wykonane.
    Tak, mała szafa utrudnia zadanie przy tworzeniu stylizacji, ale ogromne szafy gdzie jest ponad 200 stron ubrań też nie sprzyjają kreatywnym pomysłom, co widać po wielu kontach.
    A co do Twoich stylizacji to są bardzo ciekawe, sukienki zyskały zupełnie nowy wymiar w zestawieniu ze sweterkami, jestem na tak :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba osiągnąć pewien poziom irytacji i mieć dużo czasu, wtedy da się pozbyć wszystkiego.
      Miło mi, że pomogłem, czuję się jak Oprah- zmieniam ludzkie życia i inspiruję xd
      Duży wybór jest dobry, ale nadal wybieram 20 stron i brak czegoś, niż siedzenie i kopanie cały dzień, bo mam 12 takich samych pasków i żaden mi nie pasuje:(

      Usuń
  2. U mnie zasada RRR nie działa za bardzo nawet w życiu, nie chodzę w wielu rzeczach, ale nie potrafię ich oddać/ sprzedać... Na SD też nie potrafię się rozstawać z rzeczami xD

    Bardzo nieszablonowe zestawienia za co duży plus! Broszka jest ekstra! Szkoda, że nie ma takich dodatków na SD, ale z drugiej strony można wymyślać je tak jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja realna szafa pełna jest ubrań, ale chodzę w kilku ulubionych, bo coraz bardziej mi się nie chce.
      Wieszzz... ta broszka (kolczyki z Schiaparelli Tribute) jest na sd. Admini czasem dodają bardzo ładne artykuły, ale tak chcą je ulepszyć, że utrudniają nam korzystanie z nich, ale z pomocą białych tapet z stardesign można wiele zdziałać.

      Usuń
  3. Próbowałam pozbyć się nieużywanych przeze mnie rzeczy, ale nie potrafię, bo uważam, że "może się kiedyś przydadzą' tak samo na sd...
    Twoje stylki są mega ciekawe!
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej kupuję na stardoll, bo coś mi się przyda i później muszę się tego pozbywać, w świecie realnym to o wiele bardziej skomplikowane xd
      Dzięki!

      Usuń
  4. Podziwiam, ja nie umiem się pozbyć wielu rzeczy z szafy – nadal mam coś, co zalega od 2009 roku, ale zostaje z sentymentu. Zresztą, moja szafa to jedno wielkie śmietnisko wszystkiego – tylko dziada z babą tam brakuje.
    Nie umiałabym też sprzedać niczego z Decades – czasami kupuję z tego sklepu taki szrot... do niczego się to nie nadaje, ale ma metkę, więc biorę, a potem to zalega i zalega.
    Powiem Ci, że ja kupiłam na Twoich wyprzedażach kilka świetnych artykułów, czasami celowo zaglądałam, bo ceny były dobre.
    Moja szafa nie jest wielka, ma jakieś 170 stron ubrań, ale odnajduję się w niej i to jest chyba najlepsze. Szafy, które mają 57390582 stron, przerażają mnie, zagubiłabym się.

    Co do stylizacji:
    1. Bardzo podoba mi się pomysł połączenia koszuli z tym sweterkiem, uroczo to wygląda. Widzę, że kreatywnie wykorzystałeś tę sukienkę. U mnie jest ona zamknięta w więzieniu zlagowanych ubrań, bo każda próba użycia jej w stylizacji kończy się resetem launchera :')
    2. Ciekawie to wygląda. Zaskoczyła mnie torebka, spodziewałabym się czegoś stonowanego, ale dzięki temu stylizacja jest ożywiona, więc jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1. dziwnym trafem w tej jakiejś dziwnej przeglądarce nie mam problemu z tą sukienkę.. ufff:)
      2. nie chciałem, żeby było za mdło, taka ilość beżu/nude już mnie przeraża

      Dziękuję za zakupy<3 Taka szafa była zawsze moim marzeniem, taki "śmietnik" bardzo chciałbym coś takiego mieć, ale to jak szybko wszystko mi się nudzi nie pozwala mi niestety i czasem nawet żałuję, że coś sprzedałem i że nie kolekcjonuję wszystkiego co miałem, ale tak już moja natura. 170- to już dużo... ważne jest żeby znać swoją szafę i wiedzieć co się ma.

      Usuń
  5. pierwszy outfit jest niesamowity! uwielbiam
    druga stylizacja też super, ale dodałabym jakieś wielkie kolczyki żeby urozmaicić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:0
      Nie chciałem zakryć kołnierzyka, no i zawsze mi się wydaje, że duże kolczyki i kołnierzyk się ze sobą biją, a takie małe zostawiają miejsce dla kołnierza, a jednocześnie są widoczne.

      Usuń
  6. Przyznam, że w życiu bym nie wpadł na takie połączenie. Chyba kiedyś się zainspiruję :) Każda stylizacja ma coś w sobie, wolę jednak tą po lewo. Ta broszka wygląda naprawdę uroczo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję<3 Inspiruj się jak chcesz, czym chcesz i kim chcesz! xd

      Usuń
  7. druga stylizacja jest bardzo ładna :) pierwsza mi nie przypadła do gustu,ta koszula wgl mi się nie podoba :( ten top na ramiączka również piękny nie jest

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie:) Ten top taki niekoniecznie w moim guście, ale akurat z tą koszulą mi się spodobał, a koszulę uwielbiam!

      Usuń
  8. Obie stylki bardzo mi się podobają! Uwielbiam koronkowe elementy, no i kolorystyka też idealnie trafia w moje gusta :) Jedyne co mnie trochę drażni, to torebka w drugiej propozycji, a dokładnie jej ciemny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi:) Ta ciemna nasycona torebka właśnie miała przełamać jasną kolorystykę całości.

      Usuń
  9. Też ostatnio sprzedaję dużo ubrań i peruk. Jakoś zauważam, że prawie ich nie noszę, albo nadają się tylko do jednej stylizacji i wolę mieć za nie sd, szczególnie, że na niektórych można teraz dużo zarobić. Pierwsza stylizacja jest bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większości z tego nie nosiłem, niektóre rzeczy kupiłem i nawet nigdy ich z szafy nie wyjąłem. Zdecydowanie lepiej jest się pozbywać takich zalegających artykułów i na nich zarobić! Dzięki!

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!