Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
i like you

Hej!

Dzisiejszy post nie ma raczej elementu wspólnego, postanowiłam po prostu dodać stylizacje, które udało mi się stworzyć w ostatnim czasie ; )
Nie miałam ostatnio prawie wcale czasu, żeby pomyśleć nad stylizacjami z biżuterią Epiphany, ale planuję to zrobić!
Czekałam na nową kolekcję biżuterii, także : D
Czy może wolelibyście stylizacje z nową kolekcją Bonjour Bizou?
Możecie dać znać w komentarzach co wolicie i jak podobają się Wam moje stylizacje!


Stylizacja nr 1
Kolczyki Fallen Angel | Blezer The JetSet | Bluzka Fendi Tribute | Pasek Velvet Orchid |
Torebka
Vinyl | Spodnie BASICS | Buty Vinyl

Stylizacja nr 2
Okulary It Girls | Blezer Young Hollywood | Naszyjnik Young Hollywood | Sweter Après-ski |
Spodnie
It Girls | Pasek Mortal Kiss | Torebka Callie's Picks | Buty It Girls


 

7 komentarzy:

  1. Podobają mi się Twoje propozycje :) Pierwsza oczywiście skradła moje serce od razu dzięki tej kolorystyce :)
    Z chęcią zobaczyłabym Twoje propozycje wykorzystania nowej biżuterii z Epiphany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza jest cudowna, druga też jest fajna. Chętnie zobaczyłabym propozycje z biżuterią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja jest okej, natomiast w drugiej są aż 4 artykuły, które mi się nie podobają, więc zrozumiałe, że nie przypadła mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez jestem za bizuteria ;) stylizacjw sa bardzo schludne i przemyslane, fajnie wystylizowalas marynarkę - nie poznalwm ze to ta z YH! Xd w pierwszej podoba mi sie swieza kolorystyka, jest tak lekko i delikatnie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja jestem fanką drugiej stylizacji :) Pierwsza jest również udana, ale dla mnie druga zdecydowanie ciekawsza :D
    Chętnie zobaczę stylizacje z nową biżuterią!

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza stylizacja jest bardzo ładna :) ładna jest ta marynarka,ale jakoś rzadko jej używam xd druga mi się nie podoba,strasznie nie lubię tych spodni :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo eleganckie stylizacje! Uwielbiam Twój styl :)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!