Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Lookbook Antidote







 Hej i czołem kochani!
Jakiś czas temu pojawiła się nowa kolekcja Antidote. Dostawa objęła dwa pietra i rozeszła się w mgnieniu oka. Nie wiem czy był tak genialna czy artykułów było tak mało, mnie osobiście nie porwała, ale i ja znalazłam swoje perełki. Uważam, że na pewno warte uwagi były torebki, szczególnie różowa zrobiła na mnie wrażenie. Była tak super wykonana... Te detale! Naprawdę! Sympatią cieszyły się też kurtki i z tego co kojarzę to jako pierwsza wyprzedała się czerwona, którą możecie zobaczyć w dzisiejszych stylizacjach. Bardzo szybko sprzedały się również sukienki inspirowane realnymi odpowiednikami od Laquan Smith. Wcześniej nie znałam tej marki, ale pisząc tego posta właśnie podglądam sobie projekty i wygląda to naprawdę genialnie. Koniecznie zajrzyjcie. A co spodobało się Wam? Udało Wam się w ogóle zdążyć na upatrzone rzeczy? Dajcie nam koniecznie znać! 
Tymczasem zapraszam do zobaczenia propozycji stylizacji od naszych redaktorów. 



-Elizabet-Mary

-emu.musia

-MajkaStar1999

-RockaRolla_


-GirlEwelina 

13 komentarzy:

  1. Kolekcja była dość ciekawa, kupiłam sporo artykułów. Chyba najbardziej z kolekcji podoba mi się szara sukienka i dodatki.

    Wasze propozycje jak zawsze na super poziomie. Bardzo podobają mi się obie stylizacje Elizabet-Mary, obie od MajkaStar i druga Rocki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Emu.musia Twoje stylki najlepsze! Kolekcja nawet spoko, ale jak zwykle nie zdazylam
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zdążyłam na nic jak zwykle, ale kolekcja to średniawka.
    Najbardziej podobają mi się 2 pierwsze stylizacje oraz te od Rocki

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podobaja mi sie: pierwsza od Elizabet-Mary, pierwsza od emu.musia i pierwsza od W. ;) chociaz lookbook calosciowo dobrze sie prezentje :) kolekcja moze byc, ja zalapalem sie na resztki, ale nic nie kupilem

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nic nie mam,ale i tak raczej bym nic nie kupiła bo to nie mój styl...jeśli chodzi o stylizacje to podobają mi się obie propozycje Elizabet-Mary,obie Emu.Musia,pierwsza Rocki oraz pierwsza Girlewelina

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało mi się kupić wszystko co chciałam, jedynie się dziwię, że ktokolwiek kupił ten niebieski worek na śmiecixd Chyba najbardziej podoba mi się druga propozycja od Majki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. 2 stylizacja od Mary jest bardzo ładna!
    natomiast dwie ostatnie od Girlewelina to jakiś kosmos! obie są fenomenalne, najbardziej mi się podobają ze wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam nic z tej kolekcji, chociaż kilka rzeczy przykuło moją uwagę. Jeśli chodzi o stylizacje, to najbardziej podobają mi się stylki od -Elizabet-Mary ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają! Fajnie, że udało nam się stworzyć różnorodne stylizacje – od eleganckich po szalone i bardzo nowoczesne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny lookbook! Nie umiem wybrać najlepszej stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!