Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Royalty #tRash

    Nareszcie znalazłem w swoim mieście wodę kokosową i nareszcie udało mi się odtworzyć viralowy przepis na bardzo, a to bardzo skomplikowane danie... Nature's Cereal- po prostu owoce z wodą i lodem. Brzmi i wygląda komicznie, ale jak już to zrobiłem.... Okazuje się, że to jest Hit! Uzależniłem się i teraz tylko wymyślam jakie owoce mogę do tego dodać. Był to dla mnie szok, bo ja się z tego śmiałem od początku, wszyscy z którymi o tym rozmawiałem się z tego śmiali, ale to faktycznie jest dobre i bardzo orzeźwiające.
Przepis dla zainteresowanych: owoce (maliny, borówki, granat, truskawki, kiwi, mango... co chcecie) + kilka kostek lodu + woda kokosowa - wszystko razem mieszacie i jecie ;)
    Teraz do dzisiejszego postu, który wyjątkowo będzie tylko o jednej dostawie. W poniedziałek było Nelly, dzisiaj pewnie też coś wpadnie, ale zostawiam to na później, bo jeszcze nie wiem co o tym myślę. Ooooo i dzisiaj coś specjalnego, bo zrobiłem też dwie stylizacje z wykorzystaniem artykułów z listy, ale się nie przyzwyczajajcie, bo to raczej jednorazowe:)

    Aczkolwiek zacznę od bardzo dawnej dostawy do jednego z słabszych, mniej popularnych sklepów- Sunny Bunny- nie było tam nic porywającego, ani ciekawego, większość to mało przydatne jedno okazyjne dziwactwa, ale okulary w kształcie serduszek mnie kupiły. To nie jest raczej artykuł potrzebny, ani tym bardziej praktyczny, ale w bardzo modowych lookach może zadziałać albo można to w przyszłości wykorzystać na walentynki... Chciałbym te okulary w czarnej wersji, myślę, że wiele więcej osób skusiłoby się na ich zakup. 
    Teraz Royalty i jedna z lepszych kolekcji w ostatnim czasie, niestety tylko dla wybranej "uprzywilejowanej" grupy graczy, chociaż mam wrażenie, że w tej chwili w grze zostały osoby z małymi poziomami, które są nowe/ które nic nie robią i członkowie Royalty, bo coraz mniej widzę złotych gwiazdek, a po ostatnich przemianach w płatnościach, to za niedługo pewnie nikogo nie będzie :( Mamy większość artykułów od LaQuan Smith oraz kilka innych pojedynczych artykułów od Balmain, LV, Fendi, Givenchy i MaMichael Kors i jeszcze kilka innych... Sam kupiłem większość, ale teraz widzę, że mogłem się powstrzymać przy tych tandetnych sukienkach. 
    Pierwszy jest rażąco różowy odbijający światło płaszcz- ten kolor! Idealny punkt koloru, artykuł łatwy w stylizowaniu, prosty w obsłudze, a jaki daje efekt. Nawet dla kogoś, kto nienawidzi koloru, warto mieć chociaż jeden zupełnie odbiegający szalony element w szafie, każdy czasem potrzebuje zaszaleć. Mówiłem Wam ostatnio, że brakuje mi kombinezonów i proszę, mamy cudowny w kroju, piękny w błysku kombinezon. Jest to pierwsza rzecz na którą zwróciłem uwagę w całej kolekcji, praktyczny i nie wymagający, a jednocześnie można niezwykle go udziwnić. Zielona (nooo) sukienka Balmain, mi bardzo nie podoba się strona w którą ostatnio idzie Olivier Rousteing- strasznie morduje markę niektórymi projektami, a jeszcze kilka lat temu było tak pięknie:( Ta komercyjna, trochę zmniejszona wersja podoba mi się na Stardoll, coś innego, można wyczuć militarne, streetowe klimaty, ogólnie można bardzo dużo zdziałać z tą sukienką albo założyć kozaki i też będzie super. Czasem prosta stylizacja sukienka+buty może zdziałać więcej/ wyglądać lepiej niż najbardziej udziwniona na siłę, wymuszona sztuczna zawalona stylizacja- trzeba potrafić to dobrze sprzedać i nie pozwolić, żeby ubrania nosiły nas/ nasze lalki. 
    Czarne szpilki ze szpicem i paskiem na kostkę- nic odkrywczego, ale lubię czarny i wiem, że na pewno je użyję. Będę miał problem z butami- proste klastyczne zawsze się sprawdzą (chyba, że do stroju plażowego z jaskrawym bikini i białym kimonem- wtedy nie, ale w większości sytuacji tak)
Torebka LV- gracze Stardoll kochają metki, prawdziwi ludzie też, ale gracze mogą sobie na nie bardziej pozwolić... Obliczyłem i przy pakiecie stardollarów za 100zł torebka kosztuje 40 groszy, a realny odpowiednik to koszt nawet kilkudziesięciu tysięcy złotych- dla mnie wybór jest prosty (nie kupię tego pakietu za 99zł, ale 40 gorszy brzmi lepiej niż tysiące- i tylko na te 40gr mogę sobie w tej chwili pozwolić xd). Do zalet należy także ładny prosty kształt, ciekawy wzór i dobrze wygląda na doll.
Kozaki Givenchy, które posiadają jeden z moich absolutnie ukochanych kształtów obcasa od dawna były moim marzeniem na Stardoll (była już kiedyś wersja Madonny z Young Hollwyood, ale była mehhh). Czarne kozaki to podstawa w szafie, więc bez wątpienia się przydadzą, te nawet w prostej stylizacji będą przyciągały uwagę, bo połączenie koturny i najcieńszej szpilki jest raczej niespotykane. No i gwiazdy je kochają: Madonna, Beyonce, siostry Hadid- kto jak kto, ale styliści gwiazd raczej znają się na modzie.
    Ostatni, najbardziej niepraktyczny i bezużyteczny artykuł to wiszący otwarty/rozpięty pasek- i taka była moja pierwsza myśl... Ale! o dziwo to jest praktyczny artykuł, bo można nim podrasować nudny look, a można go użyć do otwartego płaszcza czy marynarki, że niby tak casualowo, może być naszyjnikiem, może wisieć jako dodatkowy pasek od torebki... I wychodzi, że coś tak niby głupiego jest tym czego wszyscy potrzebowaliśmy, a o tym nie wiedzieliśmy. 

Napiszcie co sądzicie!
Dziękuję za wszystkie komentarze, za każde słowo, za to, że poświęcacie swój czas na czytanie tego co napisałem i na napisanie czegoś od siebie <3
Osoba, która znajdzie mi cenę realnego odpowiednika torebki LV- mam nagrodę w wysokości 100sd! 
napiszcie gdzie mogę to znaleźć albo wklejcie screena, zdjęcia ze starony- wiecie o co chodzi!

28 komentarzy:

  1. Ja lubie Lous Vuitton i dlaczego Louis Vuitton? Louis! A tak na serio wyglada mi to na model Dauphine, w sklepie online najmniejsza wersja to mini (chociaz jest troche duza xd); jest jeszcze wallet on chain, ale ta z sd tak nie wyglada. W dodatku jest ona pomnieszana z linia My LV world tour, a tego modelu nie ma w internecie w wersji z naszywkami. Cena to 2260€ i link:
    https://en.louisvuitton.com/eng-nl/products/mini-dauphine-monogram-nvprod1280197v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w temacie pierwszego zdania nie wiem o co chodzi z tym lousem i louisem...
      Co do torebki to model się zgadza, ale to chyba raczej nie ta linia:( na torebce są jakby monety, a to o czym mówisz to były raczej naklejki w różnych kształtach. I to raczej, print nie naszywki..
      I chodziło mi o cenę tego konkretnego modelu, ale dziękuję za próbowanie!

      Usuń
    2. Olfaktoria... xd
      Mam wrazenie ze te naklejki sa zrobione przez sd nie kojarze zeby u nas takie cos bylo xd swoja droga ta torebka jest dosyc mloda i nie wien hmm cos przegapilem? Xd chyba ze te naszywki czy naklejki niewazne xd byly tez z jakimis wisienkami kiedys, alw czy to objelo tez ten model?

      Usuń
    3. aha... To z najnowszej kolekcji i idealnie odwzorowuje oryginał:)
      https://stardollandreal.blogspot.com/2021/04/louis-vuitton-fall-2021.html

      Usuń
    4. No nieee a juz myslalem ze to polaczenie z multicolor ze starych modeli. Na stronie sklepu tego nie bylo 🙊 wiesz ze ja nie mam pd jakiegos czasu na ogladanie pokazow 😂

      Usuń
  2. A teraz o poście, zaczne od stylizacji. Pierwsza to moj faworyt, super wyglada ta futrzana torebka. Jedynie buty nie w moim stylu 🙈 druga tez jest ladna, jejjj ten pasek na szyi! Chyba wiesz cos o tym czemu mi sie to podoba 🙈 jedynie uczesanie.... tez mysle o okularach serduszkowych, kiedys je dodam na wish! Zaluje ze nie jestem royalty, chcialbym te torebke lv i rozowy plaszcz <3 sprawdze kiedys ten przepis :) lubie owocowe desery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty to raczej tylko mój styl, bo widziałem, że większość graczy uważa je za brzydkie xddd
      ten pasek na szyi mi osobiście skojarzył się z samobójstwem, więc nie wiem co ty myślisz:)
      I to jest pełne danie śniadaniowe, nie deser xd

      Usuń
  3. Ja się zakochałam w tej kolekcji Royalty, a to na prawdę rzadkość żeby mi się tyle rzeczy podobało.
    Kombinezon i długa suknia to moi faworyci.
    Fajne stylizacje, nie wpadłabym na użycie paska jako naszyjnika ;p

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W długiej sukience absolutnie nie podoba mi się to wiązanie, moim zdaniem zbyt kiczowate i wyzywające (w złym sensie).
      Dzięki<3 to nie jest jakoś odkrywcze, dużo ludzi tak robi, a ja jestem tylko jednym z wielu;)

      Usuń
  4. Koło Sunny Bunny przeszłam bez większych emocji.
    Kolekcja Royalty podoba mi się, z każdym spoglądaniem na nią bardziej. Na pewno kupię kilka rzeczy, ale jak to ja - czekam aż dojrzeję do tego co kupić :D Ten rozpięty pasek od razu mnie kupił, swoją niepraktyczną praktycznością :D

    Obie stylizacje są świetne, bardzo dobrze wykorzystane ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie sam bym nawet nie wchodził do SB, ale pod post musiałem chociaż zajrzeć.
      Dziękuję:) I faktycznie lepiej się zastanowić, żeby później nieużyteczne ciuchy nie zalegały w szafie.

      Usuń
  5. Kolekcja Royalty jest dla mnie świetna. Moimi ulubieńcami są zdecydowanie kombinezon, zielona sukienka i skórzane spodnie, które akurat tutaj przez Ciebie nie zostały wyróżnione.
    Obie Twoje stylizacje są cudowne. Jednak mi do gustu bardziej przypadła ta z fryzurką diablicy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Spodnie też są ładne, ale akurat te artykuły urzekły mnie bardziej.
      Fryzura bardziej kojarzy mi się z Prodigy, ale diabeł też tam pasuje;)

      Usuń
  6. z twoich propozycji kupiłam tylkjo torebkę,kozaki i pasek :) na początku chciałam również kupić te czarne szpilki,ale potem stwierdziłam że mam podobnych kilka par więc darowałam je sobie,bo tak to jeszcze kupiłam bordową kurtkę i granatowy pasek które nie zostały pokazane tu...jeśli chodzi o Sunny Bunny to ja tego sklepu nie lubię,więc nic z tej dostawy nie kupiłam...jeśli chodzi o stylizacje to pierwsza jest ładna,choć mi osobiście ten płaszcz się nie spodobał,razi mnie jego kolor,gdyby był w innym odcieniu to na pewno bym go kupiła,a tak to niestety odpada :/

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarnych szpilek nigdy za dużo xd ale faktycznie jak mówisz, że nie potrzebujesz to rozumiem:)
      tego sklepu nikt nie lubi... A mnie właśnie ten jaskrawy kolor urzekł, zazwyczaj jestem all black albo w stonowanych kolorach, a tutaj taki neonek, Dzięki!

      Usuń
  7. Jak tylko zobaczyłam spoilery to od razu się zakochałam i pobiegłam wykupić prawie wszystko. To naprawdę jedna z lepszych kolekcji jakie dodali od tak naprawdę roku, poza ostatnim anti. O SB nic nie mówię, bo nawet tam nie zaglądam. Obie twoje stylizacje mega mi się podobają, no i ja np. uwielbiam te buty z pierwszej:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anti moim zdaniem ciut lepsze, ale ta kolekcja to nadal Hit! Cieszę się, że ktoś inny niż ja też docenia nieoczywiste produkty:)

      Usuń
  8. Ciekawi mnie ta woda kokosowa z lodem i owocami.. nie wyobrażam sobie tego, więc chyba trzeba spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie, ale uzależnienie od TikToka zmusiło mnie do spróbowania i okazuje się, że "zdrowe płatki śniadaniowe" coś w sobie mają;)

      Usuń
  9. obie stylizacje są obłędne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza ważna rzecz przepis – to ma być taka woda kokosowa, która jest w każdym markecie w butelce? Czy to coś specjalnego. Mam teraz zagwozdkę, bo myślałam, że to taki łatwo dostępny produkt, ale miałeś problemy z jego znalezieniem, więc nie wiem teraz, czy ja myślę o dobrej rzeczy... ta woda jest w Biedronkach, prawda?
    Zrobię kiedyś ten przepis, lubię owoce. Chyba tylko dodam czekoladę, bo to miłość mojego życia.
    Ja niczego nie kupiłam w sklepie Royalty, bo jakoś nie wpadło mi nic w oko. Może wezmę ten pasek i lustrzane body.
    Co do torebek – nawet na używane mnie nie stać haha :D

    Obie stylizacje bardzo mi się podobają. Fajnie wyglądasz w tych ognistych włosach, trochę jak diabeł (ale to z mojej strony komplement!) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze jedno pytanie: ten lód też jeść? Już zęby mnie bolą, ała! Ale danie brzmi tak smakowicie – chyba wyjadłabym tylko te zimne owoca.
      Wiem, że głupie pytanie, ale no: kto pyta, nie błądzi, prawda?

      Usuń
    2. Wieszzz co... Może to być taka woda, ale w moim małym mieście problem był ze znalezieniem jakiejkolwiek wody kokosowej, to tak luksusowy (xd) produkt, że nikt go na wiosce nie kupuje i dopiero po odwiedzeniu większości sklepów w lidlu znalazłem taką w kartoniku. Kto co lubi, a czekolada to też owoc;) Ja lubię gryźć lód zawsze, więc jak chcesz to możesz albo czekaj aż się roztopi i go wypij.
      Ja torebki kupuję tylko i wyłącznie na ostatecznych wyprzedażach w sieciówkach, bo dziwactw nikt nie kupuje, a przepłacać nie będę, a na te luksusowe nawet nie patrzę:(
      Dziękuję, lubię diabliście wyglądać, więc to duży komplement dla mnie <3

      Usuń
  11. Zaciekawił mnie ten przepis, bo uwielbiam takie proste i szybkie do zrobienia posiłki. Blendujemy/miksujemy to czy tak po prostu mieszamy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwe to mało powiedziane, to jest strasznie łatwe do zrobienia chyba, że jak ja musisz biegać po mieście w poszukiwaniu składników xd
      Tylko wrzucasz to do miski i jesz jak płatki śniadaniowe, nic nie miksujesz

      Usuń
  12. widziałam ten przepis u wielu ludzi, ale ja jakoś go nie kupuję xd wolę zjeść te owoce bez niczego. Stylizacje ładne, zwłaszcza druga mi się podoba. Jeśli chodzi o kolekcję royalty, to ja nawet na te rzeczy nie patrzyłam, bo nigdy royalty nie byłam i nie będę :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy tak na "sucho" zjadłbym to wszystko... A tak z wodą łatwiej xd
      Oj tam, może kiedyś będziesz;)

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!