Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
#trash part 5
Witam!
    Tym razem bez żadnych wstępów i mówienia o moim jakże nudnym i nieciekawym życiu realnym.

    Pierwsza dzisiaj będzie kontrowersyjna opinia, ponieważ ja uważam, że nowa kolekcja Antidote to HIT! Czekałem na nią cały dzień, na spoilerach miałem mieszane uczucia, ale jak już przyszło do zakupów oszalałem i kupiłem wszystko. Uwielbiam gdy limitowane kolekcje powstają na bazie wielu różnych stylów, inspirowane są całkowicie różnymi projektami/projektantami i tak właśnie było w tym przypadku, dostaliśmy mix wszystkiego- od streetwearu po bardzo eleganckie i strasznie dziwaczne projekty, znajdzie się coś dla każdego, a że ja uwielbiam udziwniać wszystko na siłę, wszystko było dla mnie. Przejdźmy do moich wyborów: Kurtki na Stardoll to rodzaj ubrań cieszący się największą sławą i pożądaniem, większość kurtek albo ogólnie okryć wierzchnich wyprzedaje się błyskawicznie, a później osiąga kuriozalne ceny w bazarze i trzeba szukać bardzo bardzo długo, żeby kupić to w bazarze za rozsądną cenę. Ja zazwyczaj kupuję je dla zarobku, ale ta czerwona wyjątkowo mi się spodobała, czasem chcę ubrać swoją lalkę w "zimową" stylizację z wielkimi spodniami, platformami i karykaturalnymi proporcjami ( zrobiłem to w lookbooku Anti, który pojawił się kilka dni temu)- ta kurtka jest do tego idealna. Dodatkowy plus- nie ma żadnej podszewki, ani otworów na dłonie i dzięki temu można ją zmniejszać, powiększać, obracać i edytować jak się tylko chce. Następnie mamy dwie sukienki inspirowane Laquan Smith- wiem, wiem wy nie przepadacie za sukienkami tak bardzo jak ja, ale spójrzcie na nie! Srebrno-szara ma piękną błyszczącą teksturę i fantastyczne rękawy, dół jest prosty i przylegający i dzięki temu możemy zmienić sukienkę: zakrywając dół spodniami/spódnicą w bluzkę albo zakryć górę i zrobić z niej prostą spódnicę. Druga sukienka, krótsza i bardziej praktyczna, znowu zachwyca teksturą i wykonaniem i znowu pięknie się błyszczy, widać, że realny odpowiednik zrobiony był z vinylu. Podoba mi się też kolor i rzadko spotykany na Stardoll dekolt. Rozcięcie na nogę zawsze mnie kupuje;) Ostatni artykuł ubraniowy to zielone swetrowe szorty, które były częścią zestawu, aczkolwiek sweter podoba mi się mniej. To jest tak dziwne połączenie... Wyjątkowy pomysł do bardziej wyszukanych i "trudnych" stylizacji. 
    Przejdźmy do dodatków, których kolekcja także miała duży wybór i rozstaw stylistyczny. Okulary oraz torebka inspirowane Moschino- okulary, czyli mój ulubiony element na Stardoll zawsze się przydają i zawsze uzupełniają looki, którym czegoś brakuje, zawsze można zrobić prostą bazę i podkręcić ją dodatkami. Torebka- WOW! To jest najlepszy element całej kolekcji, jej projekt jest fantastyczny, kolor świetny, a to, że admini jej nie zepsuli jest najlepsze! Wykonanie i szczegóły są na wysokim poziomie, a sama torebka jest niezwykle praktyczna i przyda się do wszelkiego rodzaju outfitów. Druga część polecanych dodatków to Versace: Kolczyki, których zawsze brakuje, mają świetny kształt, odrobinę koloru, a w stylizacji będą grały pierwszoplanową rolę, trochę z przymrużeniem oka, zabawnie, niekoniecznie strasznie poważnie. Różowe platformy- przy nich kompletnie się rozpłynąłem, absolutny must have, wielki powrót lat 80/90 i to w takim uroczym kolorze. 
Rozwiń po więcej:)

    Kolekcja, której wszyscy potrzebowaliśmy, ale o tym nie wiedzieliśmy, moi mili państwo- Nelly.com. Zbiór basiców i zapychaczy szafy, podstaw stylizacji oraz artykułów, które może się przydadzą. Dosłownie w jednym zdaniu o każdym artykule, nie mam weny dzisiaj. Komplet złotej biżuterii łańcuchowej- naszyjnik jest strasznie tani, bo za fioletową walutę, a strasznie praktyczny i pożyteczny, pasuje do wszystkiego. Kolczyki małe skromne, taka kropka nad "i" w stylizacji. Body w kolorze bardzo jasnego różu- tutaj mam problem bo góra jest piękna, ale po co te majtki... Na pewno tego użyję, ale o wiele lepszy byłby gorset albo jakiś zwykły top o takim pięknym kształcie. Biała kurtka narzucona na ramiona, pamiętam jak jeszcze rok temu wszyscy bili się o tego rodzaju kurtki/marynarki, bo to był największy stardollowy trend i każda modna osoba miała coś na ramionach (ja też oczywiście tak robiłem), później trochę te trend osłabł, ale nadal uważam, że ta biała skóra się przyda. Ten top kupiłem tylko dlatego, że ma przyjemny kolor i ciekawe lekko szerokie ramiona, to jest wałśnie ten zapychacz szafy, który niby jest ładny, ale raczej go nie użyję. Kombinezon- tej kategorii bardzo brakuje mi na Stardoll, uwielbiam prosty look, kombinezon z dodatkami, ale admini prawie nie dodają kombinezonów:( Podobają mi się cekiny i wzór i połączenie kolorystyczne. Bejże sandals- to po prostu sandałki, które można założyć jak się nie wie co ubrać, pasują do wszystkiego i wydłużają nogi lalki. Biała koszula to kolejny zapomniany trend, ale tym razem trend, którego ja jeszcze nie pożegnałem. Przypomina mi się ta scena z Stardoll And The City (xd) gdzie Carrie ma na sobie tylko koszulę i pasek Hermes- moja ulubiona stylizacje Ever! Oraz przykład jak w prosty sposób można stworzyć ikonyczny look, nie trzeba stawać na rzęsach i ubierać tysiąca warstw, prostota starzeje się lepiej.

    BB- marka której nazwy nie jest w stanie napisać nikt. Dostawa średnia, a moje wielkie rozczarowanie, bo to mój ulubiony z tych podstawowych sklepów:( Cierpię na niedobór pasków, więc musiałem go kupić i dopiero w apartamencie zobaczyłem jak ciekawe ma on detale, musicie go sobie powiększyć, bo z daleka to tylko mdły brązowy pasek. Karmelowe skórzane spodnie- interesujące połączenie o przedziwnym kształcie i układzie (?). Więcej pereł! Kocham perły i polecam każdemu! Kolczyki zawsze są przydatne. Dokładnie tak samo jak ta wielka perła z Pearls, ciekawa torebka też zawsze się przyda. Do nudnej sukienki wystarczy dodać ciekawe dodatki i to już wyższy poziom. Aztec top- nie wiem czy to nie jakieś cultural appropriation, ale wygląda super i już nie mogę się doczekać, żeby go wystylizować. To jest coś nieoczywistego, ale nadal prostego w stylizacji. 
    Pearls to ogólnie nie moje klimaty, ale kolekcja była znośna, kupiłem dużo, ale pokazuję tylko 4 artykuły, bo tylko one wywołują we mnie jakieś emocje, reszta jest okej. Akcesoria do włosów to też już wymierający trend, ale opaski są niezwykle cute i radosne i moim zdaniem dodają delikatności. Sukienka w której podoba mi się głownie kolor i kokarda, więc pewnie będę używać jej jako bluzki do spódnicy... Te ostatnie spodnie to.... Zakochałem się w nich, bo są niby zwyczajne, a jednocześnie zupełnie oderwane od świata, polecam je powiększyć, bo admini zrobili z nich dziwaczne rybaczki, przez co mogą w sklepie na manekinie odpychać, ale nie bójcie się! 

    Jeszcze bardzo krótko o Basic i Epiphany.
Ze sklepu wszystko za sc wybrałem dwa zestawy, które mogą być przydatne albo na które możecie wydać nadmiar fioletowej waluty. Obcisły zestaw polecam w szarym kolorze, bo pozostałe są dziwacznie wybrudzone czymś co chyba miało być mięśniami (?)... Ale Cozy zestaw polecam kupić we wszystkich kolor, bo noszony razem jako bluzka i spodnie wygląda całkiem uroczo... 
    Epiphany- ja serio nie wiem, dlaczego gracze nienawidzą tego sklepu, w sensie wiem, że przez te tysiące masek i wszystkiego stardesign trudno to założyć, ale da się! Biżuteria jest zawsze przydatna i potrzebna, czymże byłby look beż biżuterii? Ten makaron jest śmieszny, ale do stylizacji inspirowanej piknikiem albo Włochami może się przydać;) Liście ewentualnie do wyszukanego stroju Adama lub Ewy... Kościste kolczyki mogą być na Halloween albo na sale sądową podczas procesu seryjnego mordercy kanibala... A naszyjnik z zielonym oczkiem będzie dobrze wyglądać na czerwonym dywanie, tak nudno i przewidywalnie. 

9 komentarzy:

  1. Kolekcja Antidote mi się podobała, mimo, że ciuchy są dość inne niż zazwyczaj kupuję. Obie sukienki, które wybrałeś ty były jednane z moich pierwszych zakupów, też bardzo mi się podobają. Dodatki chyba kupiłam prawie wszystkie, bardzo fajne są te kolczyki i różowe platformy. Ach no i okulary klasa :D

    Dostawa do Nelly bardzo przyjemna dla oka - lubię te kolory. Na razie zakupy poczyniłam tylko na poziomie biżuterii, ale pewnie kupię jeszcze parę innych rzeczy.

    Z Bonjour Bizou na razie nic nie kupiłam, ale ogólnie kolekcja mi się podoba. Ten Aztec top mega kojarzy mi się z takimi rdzennymi Meksykanami, oni ręcznie tworzą takie cuda z wzorkami :D
    Z Pearls na razie wpadła mi w oko tylko tweedowa sukienka.

    Basic jak to Basic, zawsze się przyda mi można się pozbyć niebieskiej waluty ;)
    W Epiphany mega podoba mi się, że można wybrać gdzie ma trafić biżu. Dlatego myślę, że prędzej czy później coś kupię z tej kolekcji, w końcu to błyskotki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Antidote mam tylko ten zielony sweter – nie zdążyłam na resztę rzeczy. Podobały mi się torebki, ale ubrania średnio. Ta czerwona kurtka totalnie nie jest w moim guście i nawet, gdyby kosztowała 5 Stardollrów, ominęłabym ją. Widzę jednak, że jest bardzo popularna, co mnie trochę dziwi, ale być może mam specyficzny gust.
    Z wybranych przez Ciebie rzeczy z Anti tak naprawdę nic mi się nie podoba na tyle, żebym mogła zapłacić za to jak za złoto :( Zbyt nowoczesne są dla mnie te ubrania i jakieś takie szalone, nie mój styl.
    Nelly nawet lubię, to jest ten sklep, w którym znajdziesz takie basicowe rzeczy, chyba też dobry dla początkujących graczy, bo pozwala na zbudowanie fajnej bazy do garderoby. W sumie mam naprawdę sporo ubrań z Nelly, z nowej kolekcji także. Długa koszula skradła moje serce – to jest coś, co kocham. Kojarzy mi się z wieczorem po świetnej randce, kiedy siedzisz już tylko w tej koszuli swojego faceta, z lampką wina (nigdy takiej randki nie miałam, bo nigdy nie trafiłam na faceta lub kobietę, którzy utrzymaliby mnie przy sobie na dłużej ehh, ale i tak lubię taki klimat, chociażby z książek).
    W ogóle dopiero teraz uświadomiłeś mi, że to jest kombinezon, myślałam, że to sukienka. Czasami naprawdę zastanawiam się, w jakim ja żyję świecie.
    Pearls kocham całym serduszkiem (trzeci ulubiony sklep) – to takie nowoczesne Decades (tak trochę). Kupiłam lub dodałam na wl prawie wszystko! Moje serce skradł sweterek z misiem, uroczy!
    Bonjour Bizou trochę rozczarowujące, ale też kocham tę markę, więc z miłości i sentymentu wybrałam jakieś ubrania.
    Biżuterii raczej nie kupuję (ewentualnie naszyjniki) właśnie przez maski i włosy z Design. Ja to w ogóle jestem lamą z nakładaniem tych rzeczy z Design i męczę się z tym czasami po kilkadziesiąt minut, więc wolę nie ryzykować i nie zakładać biżuterii z salonu piękności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Długie posty to coś co lubię, ale potem nie chce mi się pisać długich komentarzy. Antidote nie kupiłam, bo cierpię na niedobór kasy haha ale całkiem ładne ciuszki.Nelly tak świetne basic! Ja też cierpie na niedobór pasków więc przyjrzę się temu z BB. basic pewnie po trochy bede kupowac jakies pierdółki z niego Epiphany najbardziej mnie rozwalił ten łancuszek z widelcem XD
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  4. Praktycznie całe popołudnie czekałam na antidote i udało mi się kupić wszystko co chciałam. Też uważam, że cała kolekcja była mega udana i oryginalna, w końcu pojawiło się coś świeżego i innego. Z nelly już na samym początku urzekły mnie biała koszula, sukienka ze zwierzęcym wzorem i różowy kombinezon, kupiłam też prawie wszystkie dodatki. Gorzej z kolejnymi dostawami- pearls i bb oceniam na baaardzo nudne. Jedyną rzeczą na jaką skusiłam się z pearls to zielona torebka, a z bb szerokie spodnie. Z basics pewnie kupię coś, jak będę potrzebowała bazy w danym kolorze, a epiphany jakoś bardzo nie poświęciłam uwagi, bo wolę biżuterię w szafie niż w bp.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi kolekcja z Antidote się podoba. Na pewno kilka rzeczy sprzedam później z zyskiem, ale vinylowa sukienka u mnie na bank zostanie :D
    Jeśli chodzi o Nelly, to zdążyłam już kupić wszystko z Twoich propozycji, ja również uważam, że kolekcja jest przyjemna, po prostu fajne bazowe ciuszki :)
    Nie ukrywam, że BB też mnie zawiodło, ale na pewno kupię ten sweterek. Haha też jestem zakochana w tych dżinsach z Perals, według mnie to najlepszy element całej kolekcji ^^
    Z Epiphany kupiłam sporo biżuterii, ale jak na razie tylko tej w wersji do apartamentu, według mnie jest ciekawa i podkręci najnudniejszy outfit. Ale Wciąż rozważam zakup biżuterii do salonu piękności, bo przy bardziej skomplikowanych fryzurach z np. wystającymi kosmykami, można ją lepiej założyć, choć fakt tak jak wspomniałeś trzeba się nieco natrudzić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowe platformy i czerwona kurtka to najlepsze rzeczy z dostawy do Anti. Z nelly wybrales fajne rzeczy, lancuszki sa super; kupie niebawem kurtke i sandalki :) z kolejnego zestawu rozoea sukienka jest ladna, ale raczej na raz... z biżuterii naszyjnik z zielonym krysztalkiem jest piekny, złota bransoletka z tej dostawy tak samo <3 w ogole ubrania z BB sa super wykonane, ten skorzany/metaliczny połysk wow!

    OdpowiedzUsuń
  7. z Antidote nie mam nic,bo nie byłam SS ale i tak nic dla mnie ciekawego nie było....z Nelly kupiłam naszyjnik za sm i białą kurtkę :) jeśli chodzi o Pearls nie powaliło mnie,dodałam na listę życzeń chyba tylko dwie rzeczy,co do Bizou to spodobały mi się paski i na pewno je kupię :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. W kolekcji Antidote było kilka rzeczy wartych uwagi, jednak to nie sklep dla mnie ;( Z Nelly podoba mi się parę rzeczy, zwłaszcza kombinezon, ale na razie tylko wrzuciłam je do mojej wishlist. W BB i Pearls nie widzę na ten moment nic dla siebie. Post ciekawy, ale minus za brak wstępu o nudnym realnym życiu, bo zawsze trochę podnosił człowieka na duchu :')

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Anti nie mam nic, bo na nic nie zdążyłam xD Podoba mi się kilka rzeczy, ale nie aż tak żeby rozpaczać że ich nie mam ;p
    Nelly całkiem fajna dostawa, kupiłam kilka ciuszków. Też żałuję że to jest body a nie bluzka.
    BB nic ciekawego, Pearls to totalnie nie mój styl, kupiłam tylko jedne spodnie.
    Basics też nie lubię... nie przepadam właśnie za basicami hahah
    Co do Epiphany to fajnie, że zrobili biżuterię do apartamentu, ale ta konkretna akurat średnio mi się podoba

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!