Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Parada Wielkanocna

 Każdy zna filmy o Bożym Narodzeniu... 

Czy znacie jednak filmy o Wielkanocy? 

Jeżeli nie, pragnę polecić Wam musical "Parada Wielkanocna" z 1948 roku (musicie przyznać, że udało mi się wybrać całkiem młody film, oczywiście młody jak na mnie).




Film opowiada historię tancerza Dona, który postanawia uczynić wybitną tancerkę z początkującej artystki. Czy jego wyzwanie zakończy się sukcesem? 
Wszystko jest okraszone klimatem wielkanocnym i dużą ilością lukru, więc bądźcie przygotowani na cukrowy wstrząs. 

Kilka kadrów z filmu: 






Moje stylizacje: 


Buty – Pretty N' Love | Spódnica – Bonjour Bizou | Koszula – Bonjour Bizou | Torebka – Pearls | Kolczyki – LE | Opaska – Vinyl. 


Buty – Special Offer | Sukienka – Callie's Picks | Torebka – MSW | Naszyjnik – Young Hollywood | Kapelusz – Voile + Voile | Kolczyki – Film Theory. 


Źródło zdjęć: https://www.imdb.com/title/tt0040308/

4 komentarze:

  1. Nie znałam żadnego filmu o tej tematyce :D
    Fajne stylizacje ♥

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze mówiąc chyba nie kojarzę wielkanocnych filmów :o
    Jeeej, Twoja druga propozycja jest boska *.* Widzę siebie w takiej kreacji do ślubu :D
    Pierwsza świetnie pasuje mi do świąt ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam żadnego wielkanocnego filmu..., do tej pory. Dzięki wielkie za przybliżenie tego tytułu ^^
    A stylizacje obie bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To chyba zdziwieniem nie będzie jesli tez powiem, ze nie znam filmow o Wielkanocy. Ah, bo w telewizji nigdy nie bylo :( kojarze jedynie jakies bajki, ktore w dzieciństwie widzialem. Pierwsza stylizacja jest obłędna, bardzo lubie te spodnice :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!