Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
colorfully


 

9 komentarzy:

  1. Stylizacja nie w moim stylu, ale ma coś w sobie. Nie podoba mi się tylko ta kokarda na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozbyłbym się swetra i kokardy, a torbę dał w normalnym rozmiarze i do ręki. Wtedy powstałby bardzo kobiecy czerwony kostium :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jak wyżej, pozbyłabym się swetra, nie przekonuje mnie połączenie z półprzeźroczystym topem jak i włożenie go w spodnie, kiedy to w spodniach się nie mieści (bo po bokach wystaje). A zamiast kokardy postawiłabym na jakieś fajne kolczyki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W pełni zgadzam się z komentarzem wyżej ;)
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęłabym ten tęczowy sweter,dała jakąś marynarkę i byłoby o wiele lepiej....kokarda również jest zbędna

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi się ten sweter w tej stylizacji, przytłacza ją. Zgadzam się z komentarzem Pomeranian

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś średnio podoba mi się kolorystyka i ta kokardka na głowie, fajny pomysł na użycie torebki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie ciekawa stylizacja, super! I kolorystyka mega!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!