Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
wth


 

8 komentarzy:

  1. Podoba mi się, ale ten daszek bym wywaliła. Moim zdaniem kompletnie nie pasuje do tej stylizacji, jest z zupełnie innego świata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja! Ale jak Elizabet-Mary uważam, że ten dodatek na głowie nie powinien się pojawić w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby stylizacja byla mniej elegancka, daszek bylby trafionym dodatkiem. Pomijając to, sama stylizacja jest naprawdę dobra. Wybor dodatkow na plus!

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie fajna, nie moje kolory, ale podoba mi się.

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna stylizacja :) wywaliłabym tylko ten daszek

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tam bym daszek zostawiła, moim zdaniem fajnie wygląda, zmieniłabym tylko wtedy sandałki na jakiś sportowe obuwie i byłoby cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgadzam się z Jassmaka, daszek byłby okej- bardziej zmieniłabym sandałki, których w pierwszej sekundzie nawet nie zauważyłam i wydawało mi się, że doll nie ma żadnych butów.

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna stylizacja! Nawet podobają mi się te rajstopy we wzorki za którtmi nie przepadam
    ola4077

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!