Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kiss Me More

Hej!

Jak tam u Was przed majówką? Macie już jakieś plany, jak spędzicie swój wolny czas? : ) 
W tym tygodniu elementem wspólnym w moich stylizacjach są nowe, prześliczne buty z Royalty!
Nie wiem jak Wam, ale bardzo spodobała mi się nowa kolekcja, w szczególności buty, które się w niej znajdują.
 
Dla mnie są totalnym must have! Szczególnie te długie kozaki ; )
Jeśli chodzi o ubrania to bardzo podoba mi się żółty golf i spódniczka, która była do niego w "zestawie".
Niestety nie udało mi się jeszcze wykombinować z tymi artykułami jakichś fajnych stylizacji : /
Dajcie znać co sądzicie o moich dzisiejszych stylizacjach z tymi butami!

 
Stylizacja nr 1
Okulary Rio | Blezer It Girls | Bluzka Rio | Pasek It Girls |
Torba Windows Of The World | Spodnie Vinyl | Buty Royalty

Stylizacja nr 2
Okulary Alaïa Tribute | Blezer Velvet Orchid | Pasek Bonjour Bizou |
Spódniczka Bonjour Bizou | Torebka Callie's Picks | Rajstopy Hot Hot Buys | Buty Royalty

6 komentarzy:

  1. Też mi się te buciki spodobały :D
    Obie stylizacje bardzo mi się podobają, świetnie wyglądają te buty z tymi rajstopami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ta dostawa nie urzekła, nic z niej nie kupiłam. Widziałam, że ludziom bardzo się spodobała, ale mnie jakoś nie.
    Te buty mi się nie podobają.
    Jeżeli chodzi o pierwszą stylizację – nie lubię tej marynarki, gdyby wymienić ją na inną, byłoby bardzo ładnie.
    Druga jest okej, fajnie to wygląda z rajstopami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też zakochałam się w tej dostawie i zgadzam się, że buty są super. Obie stylizacje są piękne i bardzo w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w twojej pierwszej stylizacji! Boję się aż zobaczyć nową dostawę po tak cudownych stylkach, bo obecnie u mnie bieda hah
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  5. Druga stylizacja bardziej mi sie podoba. Pierwsza mogłaby byc bardziej kolorowa i szalona - jak ten sweter. Buty sa calkiem ladne, moglbym podobne nosic na zywo

    OdpowiedzUsuń
  6. dostawa nawet udana,parę rzeczy kupiłam ale te buty wgl mi się nie spodobały,strasnzie nie lubię takich spiczastych nosów w butach bo odnoszę wrażenie,że stopy wtedy wyglądają na bardzo wielkie....jeśli chodzi o stylizacje to jakoś nie powaliły mnie,pierwsza byłaby fajna tylko zmieniłabym marynarkę,bo ta wygląda jak o dwa roz. za wielka,druga mi się nie podpba,nie lubię tej spódnicy,a jeszcze ma takie wycięcie że bielizny kawałek wtedy widać

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!