Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
flows


 

9 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja :) wywaliłabym tylko ten choker

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że ta czerwona sukienka nie jest długa, bo efekt byłby ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja, fajne połącznie ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przepadam za tą czerwoną sukienką, ale ogólnie ładnie to wygląda. Bardzo podoba mi się dobór dodatków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanem warstw, niby fajnje bo diy ale tak naprawde nie wiem na czym skupic uwage. Chyba czuje sie przytloczony

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja wygląda dosyć ciężko, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mi się całkiem podoba, jest ciekawie :D No może zdjęłabym te kolczyki bo mi coś nie pasują

    izolda1996-k

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie wszystkiego jest za dużo, wygląda to przekombinowanie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!