Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywale VI: Etap I
uczestników *w grze
25
grup
5
pula nagród głównych
4000
Prolog
Zakończyliśmy zgłoszenia, więc dla Nas był to okres do przypisania każdego do grup oraz do przygotowania wszystkiego przed oficjalnym rozpoczęciem Etapu I. Już jesteśmy gotowi i ruszamy z konkursem. Porównująć do poprzedniej edycji zgłosiło się znacznie mniej osób, nie jesteśmy tym zawiedzeni, mamy nadzieję, że każdy będzie się świetnie bawić podczas konkursu! Bez zbędnego przedłużania zapraszam do dalszej części postu..

Grupy
( / ) po najechaniu myszką / kliknięciu na zdjęcie pojawi się nick
Szafirowa Drużyna
Turkusowi Zawodnicy
Diamentowa Ekipa
Szmaragdowa Załoga
Rubinowy Team

Zadanie - Etap I
Zrezygnowaliśmy z tradycji używania koloru grupy w stylizacji w tym etapie jak to bywało w poprzednich edycjach, tym razem zaczynamy z czymś innym i trochę trudniejszym. Tak jak wspominaliśmy w zgłoszeniach - zrezygnowaliśmy z przyznawania rangi lidera grupy, już od samego początku musicie radzić sobie jako grupa, jako całość bez osoby przewodniczącej. Jak to wykonacie - zależy od Was. Grupy oczywiście powinny być spójne. Najprostszym rozwiązaniem jest wspólny element, kolor, ubranie, styl, wzór, cokolwiek. Ogranicza Was tylko wyobraźnia.

Zadaniem w tym etapie jest...
niezwykła/niecodzienna codzienność

Temat można rozwinąć na wiele sposobów.. może jakaś codzienna stylizacja z niecodziennym dodatkiem? Jesteśmy ciekawi Waszych propozycji!

Zgłoszenia
Swoje prace zgłaszamy pod linkiem poniżej, wklejacie link w komentarzu i wysyłacie. Wszystko jest ukryte i widoczne tylko dla organizatora konkursu.

https://modowi-rywale.blogspot.com/p/modowi-rywale-vi-etap-i-zgoszenia.html

Termin
04/05/2021, 23:59
link do zgłoszeń

21 komentarzy:

  1. Okurde, będzie ciężko, ale osoby z mojej grupy (SZMARAGDOWA ZAŁOGA) napiszcie do mnie na fb : ) Zrobimy sobie grupę/konfę!
    Fb: Wiktoria Stardoll ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, zapraszamy na naszą grupkę jest super ♥️👌

      Usuń
  2. Zachwyciły mnie, jako miłośniczkę minerałów i kamyczków, nazwy grup ♥

    Turkusowi - jestem na fb (Ksante SD) zapraszam ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wszystkim powodzenia!. Temat jest mega kreatywny i oczekuję ciekawych prac ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szafirowa Drużyna – trzymam za Was kciuki najmocniej ❤️
    Oczywiście trzymam też za wszystkich innych ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A za diamentową to nie? =C :*

      Usuń
    2. Oczywiście też! ❤️ Moje dwie ulubione osoby ze Stardolla w końcu, więc muszę za obie trzymać kciuki!

      Usuń
  5. Diamenciki, może zrobimy czat na messengerze? tak będzie najłatwiej

    Dajcie znać, bo bedę musiała się przelogować ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eloo! do mojego fb link jest na simie jakby co =D

      Usuń
    2. Rocka jak już będziesz w tej konfie to dodaj mnie :D

      Usuń
    3. https://www.facebook.com/justyna.stachura2004

      Usuń
  6. Szafirki, zgadajmy się na Facebooku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, jak coś to Anulcia Sd :)
      temat bardzo fajny, już mam pewien pomysł :)

      Usuń
    2. ps jak coś proszę zgłaszajcie się do mnie, czekamy już z Hongwart :D

      Usuń
    3. Napisałam do ciebie z prywatnego konta ;)

      Usuń
    4. Ja też napisałam do ciebie na SD ;D
      monikakuchejda

      Usuń
  7. Rubinowy Team napiszcie do mnie na fb :)
    Jassmaka SD

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też bardzo podobają się nazwy grup, wszystkim życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!