Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
"Daj każdemu dniu szansę, stania się najpiękniejszym dniem w Twoim życiu"

 

Witajcie kochani! 
Jak przygotowania do świąt? Wszystko już gotowe? A może tak jak u mnie zazwyczaj... Wszystko w proszku ;p Dobrze, że wcześniej przygotowałam sobie aranżację. 
Dziś postawiłam na mocniejszy kolor - grantowy. Do tego klasycznie biel i czerń. Myślę, że wyszło naprawdę fajnie, a jak Wam się podoba?  Powiem Wam, że marzy mi się jakaś nowa super dostawa z meblami... 


9 komentarzy:

  1. Ja nic nie przygotowuję, pojedziemy z chłopakiem w niedzielę do naszych rodziców i tyle :D

    Nieziemsko podoba mi się ten duży obraz w aranżacji, wygląda ekstra ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pomagam w domu :) też na razie większość rzeczy w porszku haha
    Granat we wnętrzach bardzo lubi moja siostra :) Śliczne aranżacje
    ola4077

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna aranżacja. Uwielbiam wszelkie odcienie niebieskości we wnętrzach, sama często wykorzystuję tę kolorystykę w swoich aranżacjach. Mi też marzy się jakaś porządna dostawa z meblami, więcej łazienek i kuchni...

    Zazdroszczę tego pięknego dywanu z LE :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, co do dywanu to długo się go naszukałam w bazarze ;p ale było warto

      Usuń
  4. piękna aranżacja :) bardzo mi się podobają te niebieskie dodatki :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomnialem ze mozna tak duze obrazy wieszac 🙈😅 chetnie to sprobuje u siebie :) milo zobaczyc te niebieskie mocne akcenty po tylu bezowych aranzacjach 😅 podoba mi sie kacik po lewo :) czarne regaly chyba za mocno mi sie zlewaja z fotelem 🙈

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie zbyt dużo foteli i innych siedzeń, taki trochę misz-masz.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!