Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Bez maskary + eyeliner
"Zapomniany" eyeliner, jednak nadal przez wielu uwielbiany, wraca do łask. Aczkolwiek trochę w innej odsłonie. Czarna, klasyczna barwa kosmetyku ustępuje miejsca innym - np. czerwieni. Przeglądając różne pokazy możemy także zauważyć brak maskary na rzęsach u modelek. Rezygnując z malowania rzęs możemy wykorzystać patent "make up no make up" jak zrobił to Alexander Wang. Jeśli jednak wolimy coś innego skorzystać można z soczystej pomadki co dało radę zauważyć u Sally LaPointe.

6 komentarzy:

  1. Ten trend mi się bardzo podoba ;>
    Szkoda, że na Twoich pracach nie widać całych twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki kolorowy eyeliner kojarzy mi się zawsze z takimi bardzo "editorial" zdjęciami do magazynów.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie umiem przekonać się do kolorowych eyelinerów,na sd owszem czasami ich używam ale w realu odpada :x

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię kolorwy eyliner, wygląda ciekawiej niż zwykły czarny

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba ten trend i jest dosyć łatwy w obsłudze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Dalej jestem modna w makijażu XD

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!