Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Jedyne media, które nie kłamią, to woda, gaz i prąd.
Witajcie kochani!
Jak Wam minął ten tydzień? Mi bardzo szybko! Trudno mi uwierzyć, że już we wtorek wyjeżdżam. Dodatkowo pogodna nas rozpieszcza. Mogło by tak zostać jeszcze trochę :)

Chciałam zrobić dla Was na dziś coś naprawdę jesiennego jednakże na stardoll nadal mamy niewielki wybór mebli i dodatków do wnętrz. Ostatecznie powstała jadalnia w odcieniach brązu, beżu i pudrowego różu. Chciałam bardziej zapełnić wnętrze jednak totalnie nic mi tam nie pasowało. Mam nadzieję, że spodoba się Wam.


Koniecznie dajcie znać. 
Do usłyszenia za tydzień! 



4 komentarze:

  1. Mnie się ogromnie podoba. Całość jest taka ciepła i nie jest zbyt ciemna przez te różowe fotele. Podobają mi się również zastosowane lampy.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna aranżacja :) mimo że nie lubię różu to tutaj fajnie wygląda,bo nie jest tego koloru aż tak dużo

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna! Jeszcze jakieś dobre jedzonko i mogłabym się tam znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, tak ciemno, przytulnie

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!