Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Modowi Rywal IV: WYNIKI
Nadszedł ten czas aby ogłosić wyniki konkursu! Nie ukrywam, strasznie długo się on ciągnął, a dokładnie od 1 lipca a mamy już prawie połowę października! Trochę winy leży po mojej stronie, ale jednak pracując w popołudnie jest trudno ogarnąć niektóre sprawy, ale dotrwaliśmy, jesteśmy na mecie.

Zatem pewnie jesteście ciekawi kto wygrał i kto zdobył największą ilość głosów, a więc..
głosy jury na końcu

Jarus55
53
głosowanie
23
jury
76
razem
2
Angel369x
43
głosowanie
23
jury
66
razem
3
Rockarolla_
15
głosowanie
24
jury
39
razem
domi_miaa
32
głosowanie
6
jury
38
razem
Natusia_182
9
głosowanie
25
jury
34
razem
botakchce
10
głosowanie
21
jury
31
razem
Aguuniek
9
głosowanie
21
jury
30
razem
dobrapogoda
6
głosowanie
21
jury
27
razem
wera2222
6
głosowanie
20
jury
26
razem
dora_dorka
6
głosowanie
18
jury
24
razem
poziomkowa001
2
głosowanie
21
jury
23
razem
xxlena4444xx
3
głosowanie
12
jury
15
razem
Golda89
6
głosowanie
9
jury
15
razem
zamisa
4
głosowanie
10
jury
14
razem

Nagrody & Wyróżnienia

Podium
Nagrodę główną czyli 1000sd oraz sukienkę i spódniczkę Limited Edition otrzymuje Jarus55
750sd zdobywa Angel369x
500sd wędruje do rockarolla_

Top 3 uczestników z największą ilością głosów w etapach I-III
Liv_789 dora_dorka Angel369x
otrzymujecie po 100sd

Grupa z największą ilością głosów
Drużyna Actimela
marta32222, Liv_789, wera2222, GirlEwelina, crystalwaters & aniyah_xxxx
otrzymujecie po 50sd

Jarus55 po nagrodę zgłoś się do missmariksza, reszta zgłaszajcie się na konto QueenCrew

Głosy jury Uplooad Kinga Kamil
Jaurs55 2 3 3 3 3 3 2 2 2
Angel369x 3 2 2 3 3 2 3 3 2
rockarolla_ 2 2 2 3 3 3 3 3 3
domi_miaa 1 2 1 0 1 0 0 1 0
botakchce 3 2 2 3 3 2 2 3 1
Natusia_182 3 3 3 3 3 3 2 3 2
aguuniek 2 2 2 2 3 2 3 3 2
dobrapogoda 2 2 2 3 3 2 3 3 1
dora_dorka 2 1 2 3 2 2 3 2 1
Golda89 2 1 1 1 1 1 0 1 1
wera2222 2 3 2 2 3 2 2 2 2
zamisa 1 1 2 1 1 1 1 1 1
xxlena4444xx 2 1 1 1 2 2 1 1 1
poziomkowa001 2 2 2 3 2 2 2 3 3

0 - 0 - 0: odpowida kolejno za kreatywność, zgodność z tematem oraz ocenę ogólną

Upload również napisał opisy:

Domi_miaa
Opis: Wiem, że te oceny wyglądają na surowe, ale to jest stylizacja żywcem zdjęta z manekina w MSW Store. Jedynie buty nie są z tego manekina, ale mają ten sam fason jak te w sklepie. Kolorystycznie i proporcjonalnie jest dobrze, ale no nie wiem, czy to zasługa autora.

Angel1369x
Opis: Bardzo ładna praca, świetny pomysł na te ręce i niesamowitą kolię. Jedyna moja uwaga w tej pracy to tak trochę leniwie zrobiony środek sukienki z tych butów, jak mniemam. Nie mniej jednak doceniam pomysłowość, kolorystykę i pamięć o proporcjach. Podoba mi się jak tą złotą torebką w kształcie kła wyszczupliła talię doll!

Jarus55
Opis: Pod względem kreatywności to mam wrażenie, że już widziałem kilka stylizacji Jarusa z tym chokerem/naszyjnikiem/kolią z LE. Praca jest bardzo atrakcyjna wizualnie i potrafię sobie wyobrazić taki strój na wybiegu Haute Couture jakiegoś projektanta. Poza tym podoba mi się kolorystyka i pamięć o takich detalach jak te przy butach czy wstawienie w marynarkę tego srebrnego elementu, żeby opaska na włosach miała nawiązanie do całości.

poziomkowa001
Opis: Stylizacja przypomina mi o pokazie Moschino i bardzo mi się to podoba. Poza tym to chyba jedyna praca, która jest tak jasna i lekka. Tak samo, jak poprzednia stylizacja, ta również wygląda, jakby mogła pojawić się na wybiegu i w sumie to mi się w niej najbardziej podoba. Brakuje mi tu czegoś na głowie, chociażby makijaż albo kwiatek we włosach. Mogła być trochę bardziej dopracowana, ale nie jest fatalna!

natusia_182
Opis: Ta propozycja mi się chyba najbardziej ze wszystkich podoba. Ma piękną kolorystykę, nie jest przesadzona oraz nie wygląda na niedokończoną, więc jest w sam raz. Niesamowicie mi się podoba biżuteria na twarzy, te wszystkie gwiazdki i kropki, ah! Pozbyłbym się tych okrągłych kolczyków, bo średnio je widać za tymi falbankami, które pociągnąłbym trochę dalej wzdłuż rękawów.

xxlena4444xx
Opis: Trochę dużo tu się dzieje, za dużo. Pierwsze co mi się rzuciło w oczy to zdecydowane przeładowanie dodatków. Pomysł na połączenie czarno białych asymetrycznych ubrań w geometryczne wzory było świetnym początkiem, ale gdzieś podczas dodawania dodatków coś poszło nie tak. Zostawiłbym buty, skarpetki i pasek. Natomiast z bazy pozbyłbym się rękawów i czarną spódniczkę z Basics pociągnął odrobinę niżej.

dobrapogoda
Opis: Kurcze, wizualnie mega mi się podoba, ale figura doll wygląda jak podłużna plama. Bardzo doceniam detal za głową doll i wykończenie sukni topem oraz różowymi spódniczkami, bo mam wrażenie, że bez nich byłoby na serio źle. Pomysł był fenomenalny, ale z wykonaniem trochę dłużej mogłaś się pobawić.

dora_dorka
Opis: Tutaj też pomysł jest świetny, ale nie jestem pewien czy wygląda to na Haute Couture. Przy takich prostych spodniach posunąłbym się do dobrania dodatków, które by nadrabiały tą taką pustkę. Do butów dodałbym jakieś złote elementy wystające zza nich. No nie wiem, może gdyby ten top miał długie rękawy to wyglądałby trochę lepiej.

Golda89
Opis: Okej, doceniam za inne podejście do tematu niż reszta. Nie jest to takie typowe Haute Couture i bardziej mi przypomina zwykły pokaz Balenciagi. No nie wiem, nie wiem. Haute couture powinno być chyba bogatsze w detale itp., a ta stylizacja składa się z 6 elementów i to nawet bez żadnych wzorów. Domyślam się o co chodziło, ale nie jestem pewien czy to wpisuje się temat etapu.

Rockarolla_
Opis: Podoba mi się wykonanie dołu spódnicy, te wszystkie detale i ogólnie motyw pająka o ile się nie mylę ;) Nie jestem pewien czy obróbka graficzna była dozwolona, ale powiedzmy, że tak – widać to przy połączeniu sukienek. Moim zdaniem ta siateczkowa część powinna zaczynać się tam, gdzie kończy się sukienka i nie powinno to tak niezręcznie na siebie nachodzić. Poza tym super, że dałaś blond włosy, żeby trochę rozjaśnić całość. Proporcjonalnie wszystko jest w porządku, kolorystycznie też więc nie mam już innych uwag.

aguuniek
Opis: Super, że inspirowałaś się prawdziwym pokazem i wyszło Ci to całkiem nieźle! Niestety wizualnie mi się średnio podoba, głównie przez wykonanie dołu tej sukienki. Wiem, że pewnie chodziło o zrobienie asymetrycznej sukienki, ale ten jeden czarny wystający kawałek wygląda tak niezręcznie. Mogłaś chociaż dać drugi podobny z tyłu za tą widoczną nogą. Góra jest śliczna i mogłaś te kwiatki dać nawet przy rękawach albo bucie! Poza tym brakuje mi włosów, chociaż takich mało widocznych za szyją, bo bez niczego doll wygląda na łysą.

zamisa
Opis: Podoba mi się ten motyw „two tone” i użycia takiego żywego koloru przy czarnym! Trochę brakuje mi tutaj dodatków – może paska albo torebki. Wizualnie stylizacja jest bardzo ładna, ale jak na stylizację Haute Couture mam wrażenie, że jest trochę mało pomysłowa. Może jakieś bardziej ekstrawaganckie buty i jakieś detale na kapeluszu załatwiły by tą sprawę. Póki co jest średnio.

wera2222
Opis: Wizualnie stylizacja jest bardzo ładna, kolorystycznie też jest super. Nie jestem przekonany do tego futra, a raczej jego ułożenia. Lepiej moim zdaniem wyglądałoby, gdyby było tak jakby trzymane w dłoni i opadało na suknię, ale nie wiem, czy na pewno haha. Ogólnie do tematu pasuje.

botakchce
Opis: Podoba mi się od pasa w górę, ta spódnica psuje kompletnie efekt moim zdaniem. Doceniam pomysł na ten choker/naszyjnik i podoba mi się ta bluzka. Może całość wyglądałaby spójniej, gdybyś dała jakieś srebrne buty i srebrny pasek. Ogólnie nie jest źle i przyznam, że stylizacja wygląda jakby była na pokazie Haute Couture, więc do tematu w sumie pasuje.




14 komentarzy:

  1. Oooooo panie! :o
    Dziękuję Wam bardzo za oddane głosy na moją pracę i opinię, z którą się zgadzam jak najbardziej. Ten fascynator jest jedną z moich ulubionych rzeczy na Stardollu i nie mogłem nie zrobić stylizacji z nim! ♥

    Gratuluję reszcie i dziękuję bardzo za niesamowitą zabawę oraz rywalizację! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gratuluję wygranej, szkoda że stardoll lubi nas słuchać, bo w planach było przyznanie Wam również szarf
      https://i.imgur.com/ED4L74o.png

      Co prawda, otrzymałem wiadomość od nich abym wytłumaczył dokładniej jakby to miało wyglądać, kto miałby dostać, jednak po wytłumaczeniu wszystkiego - słuch o pomocy stardoll zaginął, ponownie.

      Usuń
    2. O boże, ta szarfa wygląda wspaniale! Wezmę ten link na pamiątkę, świetna robota jak zawsze! ♥

      Usuń
  2. Wow! Dziekujemy! Fakt, było czekanie ale było i na co ;) oczywiście gratuluje wygranym, cieszę się że osoby na które głosowałam są tak wysoko na podium:) ale i tak! Uważam, ze najlepsze w tym wszystkim są nasze awatary, bo mają te kilka miesięcy i dużo ludzi mocno zmieniło swoje doll :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo tego się nie spodziewałam! :D
    Gratuluję wygranym i dalej jestem pod wrażeniem jak świetne prace zrobili :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla wszystkich! Jarus55 zasłużona wygrana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wszystkim, a także serdecznie dziękuję :)
    Bardzo się cieszę, że wzięłam udział, bo stardoll powoli mi się nudzi i na prawdę fajnie było zmierzyć się z tematami konkursu. Zwłaszcza ostatni 'podszedł' mi wyjątkowo, wiele pomysłów, kilka totalnie odjechanych stylizacji, ale nie żałuję, że wysłałam właśnie tą, bo ona najlepiej oddaje mój gust.

    I jeszcze jedna rzecz, dość istotna. Nie wiem gdzie to zgłosić, więc napiszę tutaj. Zmieniłam nick na Lavish. Angel369x już nie istnieje. Tak więc w moim przypadku throwback jest dość wyjątkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O nie haha. Myślałem, że nie będę jedynym, który napisał te opisy. Nie mogę się doczekać tych wszystkich hejtów z fejków haha
    Oczywiście gratuluję wygranej Piotrkowi i każdemu za dotarcie do tego etapu!
    Tak poza tym trochę mnie zdziwiła liczba głosów na Domi_Miaa, ale wiadomo nie każdy wiedział o stroju w sklepie :p

    Czekam na kolejną edycję, może tym razem odpadnę normalnie, a nie przez brak konta :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do następnej edycji to ja muszę się przygotować psychicznie ಠ_ಠ

      Usuń
  7. Gratulacje dla wygranych! I bardzo dziękuję za trzecie miejsce <3 Jest mi mego miło, że moje prace się spodobały :)) Jak dla mnie konkurs miał świetną organizację i konkurencja także była na najwyższym poziomie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! //golda89

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję. Zasłużona wygrana

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!