Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Trendy wielkich miast cz. 2



Ostatnio mówiłyśmy o Londynie oraz Nowym Jorku. Dzisiaj pod lupę weźmiemy kolejne dwa z czterech miast mody. Tym razem przyszła pora na Mediolan i Paryż, czyli dwa zupełne przeciwieństwa! Zaczniemy grzecznie, więc od...



To właśnie stąd pochodzi najwięcej stardollowych odpowiedników. W Paryżu królują przede wszystkim ubrania od Chanel. Stylizacje z paryskich ulic to czysta elegancja, ale taka która zapewnia jednocześnie dużą swobodę swobodę. Tutaj mało kto decyduje się na wysokie szpilki. Zdecydowanym hitem stały się okrągłe torebki oraz buty za kostkę i dłuższe. Bardzo często możemy też zauważyć skórzane elementy jak np. płaszcz czy spódnica. 

źródło: en.vogue.fr
Oto nasze propozycje na stylizacje prosto z paryskich ulic! 


W mojej stylizacji postanowiłam połączyć elegancję z odrobiną wygody. Stąd luźne – ale nadal szykowne spodnie oraz buty na płaskim obcasie. Elegancki komplet zestawiłam z oversizową kurtką, którą dość często możemy spotkać na paryskich ulicach.



 Chciałam stworzyć klasyczną stylizację, która mimo swojej prostoty będzie miała w sobie to "coś", dzięki czemu bez wstydu można byłoby założyć ją w Paryżu. Spódnica + marynarka mogą brzmieć nudno, ale gdy jedno z nich jest skórzane, a drugie ozdobione kolorowymi kwiatami od razu przestają takie być! Całość dopełniła oryginalna torba ze złotym haftem, która doskonale połączyła ze sobą wszystkie elementy.


Moda kojarzy się większości ludzi z dziwnymi połączeniami ubrań, które koniec końców razem tworzą spójną całość. Właśnie to można odnaleźć na ulicach Mediolanu! W tym miejscu możemy zobaczyć naprawdę wszystko. Z jednej strony stylizacje, w których królują szarości, a z drugiej kolorowe, wzorzyste zestawienia. Rzeczą, która na pewno je łączy jest wielowarstwowość. Inną, charakterystyczną cechą są wszechobecne futra oraz skóra. Do tego duży, długi pasek i jesteśmy we Włoszech! :)
źródło: vogue.com
Oto nasza interpretacja włoskiego stylu!

 Czarny kapelusz czy ogromne kolczyki to tylko dwa trendy z wielu, które można spotkać w Mediolanie. Elegancja z połączeniem sportowego stylu to hit, który można spotkać na ulicach już od kilku sezonów. Tym razem także. W moim looku wykorzystałam szarą bluzę i tutaj warto wspomnieć, że coraz częściej kobity na ulicach ubierają wielkie bluzy i nakładają na to spódnicę. Ja również postanowiłam tak zrobić, z tym, że spódnicę zrobiłam DIY, żeby nie było zbyt nudno. Dobrałam czerwoną, dużą kopertówkę i w tym samym kolorze buty na szpilce. Długi pasek to kolejny trend, który wykorzystałam.




Tworząc tę stylizację inspirowałam się mieszaniną struktur. Skóra obok przewiewnych materiałów tworzy duży kontrast, który jest hitem wśród stylizacji na tegorocznych FW.

7 komentarzy:

  1. stylizacja Emi jest świetna :) choć i również podoba mi się propozycja dobrejpogody :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  2. Look Marty podoba mi się w 100%, a u dobrejpogody zmienilbym jedynie buty, ale i tak go kupuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tez najbardziej spodobała się stylizacja Marty, ubrałabym się tak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to wszystkie stylizacje mi się bardzo podobają, ale Emi155 i Marta32222 zrobiły zdecydowanie najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurde, super *_* wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  6. MARTA <3 świetna stylizacja (nie żebym już wcześniej Ci to mówiła :D)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!