Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Ciekawostka


Czy wiedzieliście o tym, że projektanci tego sezonu FW uhonorowali tragiczną śmierć Kate Spade? Projektantka popełniła samobójstwo poprzez powieszenie się, jej ciało zostało znalezione w jej apartamencie 5 czerwca br. Na pokazie stworzonej przez nią marki, z którą zresztą ona sama nie była związana od 2007 roku nie mogło zabraknąć różu, brokatu i żywych kolorów. Były one znakiem rozpoznawczym Kate. Goście otrzymali karteczki z napisem "She left a little sparkle everywhere she went" - w nawiązaniu do jej osobistego motta.


PRAGIATORIUM
WKRĘCENII
POGODNY SD

5 komentarzy:

  1. Wiedziałem o jej śmierci, ale jakoś nie interesuję się tą marką i nie widziałem tej kolekcji, ale i tak uważam, że zrobili miły gest

    OdpowiedzUsuń
  2. wstyd się przyznać, ale nie wiedziałam o takiej projektantce

    OdpowiedzUsuń
  3. Doskonale pamiętam jak było głośno w świecie mody o jej śmierci, ale o tym hołdzie na wybiegach nie wiedziałem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałem, ale nie interesuję się za bardzo światem mody więc ¯\_(ツ)_/¯

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło ze strony organizatorów

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!