Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Kozaki - Trendy Jesień Zima 2018/2019

Kozaki już od lat są nieodłączną częścią garderoby w sezonie jesień-zima. Tym razem królują ekstrawaganckie rozwiązania, ale klasyka również niezmiennie jest w modzie. Skórzane buty z lampasem pokazała Maria Grazia Chiuri (Dior), Ann Demeluemeester zaprezentowała nam model na traperze ze sznurowaniem, u Mulberry z kolei można podziwiać wersję z matowej satyny na rzeźbiarskim obcasie, a białe kozaki przed kolano w szpic u Trussardi.

Dior, Ann Demeulemeester, Mulberry, Trussardi (fot. East News)


Poniżej możecie zobaczyć moje stylizacje z użyciem kozaków. Koniecznie dajcie znać co myślicie o tych butach, czy macie swoje w szafie, a może zamierzacie je nabyć? Najciekawszy komentarz zostanie nagrodzony wybranymi przez zwycięzcę kozakami dostępnymi w StarPlazie.


13 komentarzy:

  1. Ja sama nie cierpię kozaków, ale bardzo chętnie zakładam je mojej doll. Ostatnio tak się na jedne uwzielam że szukałam ich chyba z miesiąc i kiedy udało mi się je kupić nie mogę stworzyć z nimi żadnej stylizacji 😂 Twoje propozycje bardzo mi się podobają i jeszcze bardziej rozważam kupno tych fioletowych kozaków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio nakupowałam bardzo dużo kozaków na SD :D Stylizacje bardzo ładne, trudno mi powiedzieć, która lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  3. Model od Ann Demeluemeester to sztos! Kozaki na SD uwielbiam, ale na co dzień nie noszę ich często. Jeśli chodzi o Twoje stylizacje to żadna z nich nie podoba mi się jako całość, w każdej odnajduję coś, co mi się podoba, ale też coś, co mi w niej nie pasuje. Szkoda, że w pierwszej zdecydowałaś się na tak nudny zestaw pod kurtką, bo połączenie jej z kozakami jest bardzo trafione, dodatkowo ta torebka fajnie pasuje. W drugiej natomiast nie przekonuje mnie połączenie moro ze wzorem na kozakach +tak nisko założone okulary mnie denerwują, haha.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja kozaki uwielbiam na Stardollu, są super, gdzieś to pisałam, ale napiszę jeszcze raz: jakbym miała ubierać jeden rodzaj butów do końca, to byłyby do kozaki! No sztosik są, hahaha:D
    Post jest napisany świetnie, gratulacje!
    Stylizacje obie są bardzo fajne, ale wolę pierwszą, bo w drugiej mi brakuje torby i te okulary są za nisko, i mnie podobnie irytują jak Charmed xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Kozaki są kozackie IKS DE. Ale nie w realu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga jest świetna. Podoba mi się to moro w połączeniu z wzorem kozaków. Prosta baza też się tutaj sprawdziła.
    Pierwsza nie przypadla mi do gustu. Niby wszystko pasuje, ale nie wygląda to jakoś za ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  7. kieeedyś lubiłam nosić kozaki,potem za namową przyjaciółki kupiłam glany i tak mi zostało że je już cały czas noszę...zaś na sd bardzo lubię kozaki i używam ich,jeśli chodzi o twoje stylizacje to druga nawet ładna,ale ja bym chyba nie połączyła moro z takim wzorkiem na butach

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  8. Kozacy są fajni ale klasyczni, czarni. :) stardollowy10

    OdpowiedzUsuń
  9. Prywatnie nie posiadam ani pary, bo mega rzadko noszę spódnice i sukienki. Ale na stardoll jak najbardziej :) Druga stylizacja podoba mi się bardziej, choć obie nie robią zbytnio szału.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na Stardollu mam wiele kozaków i ona są super, a w realu oczywiście nie mam.
    Jak dla mnie stylizacje są średnie, ale druga jest lepsza. Podoba mi się połączenie kurtki z białą koszulą (choć nie lubię moro).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy post, bardzo przyjemnie się go czytało. Ze stylizacji bardziej podoba mi się druga, chociaż pierwsza wcale zła nie jest :p
    A co do trendu to hmm. Mam wrażenie, że ten trend panuje już od 2015 i powoli zaczyna odchodzić w niepamięć :v

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dobre stylizacje, choć druga wygrywa :) Brawo!

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!