Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Trend: Leather

old-english-fonts

https://assets.vogue.com/photos/5a9069c5b76a43754e22219f/master/w_400/_VER0019.jpg https://assets.vogue.com/photos/5a9ae17b85604a74564ebb5a/master/w_400/_HER0041.jpg

Witajcie! Podobnie jak w poprzedniej edycji, zaprezentuję wam kilka trendów, które zaprezentowali nam projektanci na jesienno-zimowych tygodniach mody. Na pierwszy ogień wzięłam pod uwagę skórę, która w tym sezonie obecna jest w każdej części garderoby- płaszczach, kurtkach, dodatkach, spódniczkach oraz sukienkach. W moich stylizacjach to przede wszystkim kurtki oraz buty. Zapraszam do oglądania :)



13 komentarzy:

  1. Super post i świetne stylizacje! Najbardziej podoba mi się druga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi także najbardziej do gustu przypadła druga stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie mi się podobają, ale druga wypada w tym zestawieniu najlepiej. Podoba mi się ten różowy płaszcz w kontraście do czarnych elementów

    OdpowiedzUsuń
  4. Post jest bardzo fajny:D
    Pierwsza stylizacja jest bardzo ładna, ale chyba wyrzuciłabym te kolczyki. Druga jest za to idealna! Wszystko w niej jest świetnie dobrane! Ostatni look mi się niestety nie podoba:/ Ale okulary fajne, jaki to sklep?:D

    OdpowiedzUsuń
  5. kurtki skórzane bardzo lubię i noszę takie xd podoba mi się pierwsza stylizacja tylko wywaliłabym te rękawiczki,druga jest świetna-płaszcz ożywia stylizacje :)

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje bardzo przypadły mi do gustu, ale druga jest moim zdaniem najlepsza. Kiedyś szalałam za skórą w każdej części garderoby, dziś jednak stawiam na nią jedynie w kurtkach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba ten trend, ale w swojej szafie prywatnie dysponuję tylko takimi klasykami jak skórzana kurtka. Stylizacje super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham twój post! ♥
    Ze skórzanych ubrań mam tylko skórzaną ramoneskę.
    Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają, ale moją ulubioną jest ta z różowym futrem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super post jak zawsze! Nie byłem świadomy tego, że skóra jest teraz modna. Byłem przekonany, że to bardziej vinyl jest modny, a tu prosze :P
    Ze stylizacji druga i trzecia skradły moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje! Aż mi ciężko stwierdzić, która najepsza

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam skórę :) Bardzo spodobała mi się druga stylizacja. Nietuzinkowe połączenie.

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!