Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
3 trends | day 2




9 komentarzy:

  1. myślałem, że to wina wczorajszych stylizacji, ale dalej boję się tej twarzy xd
    obie są super, ale zdecydowanie wolę drugą, podoba mi się to jak kolory na sukience łączą się z pozostałymi elementami outfitu

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga stylizacja podoba mi się bardziej, połączenie kolorów jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny świetny post od Ciebie <3
    Wolę drugą stylkę, choć obie są bardzo fajne! W pierwszej brakuje mi jakiegoś okrycia wierzchniego, a w drugiej te 2 nerki średnio mi si podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje fajne, ale neony nie są dla mnie, nigdy ich nie lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem mega fanem neonów na ten sezon! Nie potrafię ich wystylizować, bo zawsze wyglądają tandetnie xd
    Ze stylizacji podoba mi się bardziej druga, ale schowałbym czerwoną nerkę pod tą różową chyba. Nie wiem, niezręcznie to teraz wygląda trochę :v

    OdpowiedzUsuń
  6. nie dla mnie neony,rażą mnie takie kolory xo druga stylizacja jest ładna,tylko ja bym wywaliła jedną nerkę

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  7. W realu nie lubię neonu u siebie, choć u innych, którzy robią to z klasą bardzo mi się podobają. Z Twoich stylizacji wolę drugą, choć dzieje się tam dużo z kolorem, ale ładnie to współgra

    OdpowiedzUsuń
  8. Też właśnie się zastanawiałem, o co chodzi z tymi twarzami :D
    Ten trend jest dla mnie niesamowity, ale nie jako total look, a jakiś pojedynczy element stylizacji.
    Obydwa looki są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne w sumie, chociaż pierwsza lepsza

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!