Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
3 trends | day 1






11 komentarzy:

  1. Świetny start z tym działem! Trend jak dla mnie jest świetny wizualnie, ale niepraktyczny w realu, byłoby mi zdecydowanie za gorąco :D
    Stylizacje są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  2. To zdecydowanie trend dla mnie :D Bardzo fajne jest to połączenie kurtek w pierwszej stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza stylizacja jest CUDOWNA. Sam trend mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja kocham czytać Twoje posty z serii 7trends, teraz 3. Są "dopięte na ostatni guzik" serio!
    Mi się ten trend średnio podoba, ale może w przyszłości się do niego przekonam. Pierwsza stylizacja jest świetna, super połączyłeś ze sobą te kurtki. Druga do mnie trochę mniej przemawia, co nie oznacza, że jest gorsza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Forma postu jest super. Lubię te wszystkie zdjęcia. Stylizacje też są mega. Nawet nie umiem powiedzieć która lepsza

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja jest G E N I A L N A. Druga również, ale pierwsza to miłość. Post zrobiony bardzo dobrze, widać Twój duży wkład pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Graficznie coś genialnego (mała literówka się wkradła tylko w double). Trend jak najbardziej hot, byłby idealny na Suwalską pogodę, z którą od października znowu się mierzę :p Stylizacje superowe, no świetna robota odwalona! Nie mogę się doczekać kolejnych ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym zainspirowałeś mnie do jakiejś stylki z tym trendem, bo akurat nie miałam kompletnie pomysłów.

      Usuń
  8. Mm nie wiem, ten trend zawsze wydawał mi się taki na siłę trochę. Dosłownie taki trend na wybieg/zdjęcia. Nie wyobrażam sobie chodzić po mieście w kilku kurtkach sksjsjsjs
    Post jak zawsze świetnie zrobiony, a stylizacje na wysokim poziomie. Pierwsza skradła moje serce :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bartek po raz kolejny pokazałeś, że umiesz bawić się modą, a w dodatku wiesz co z czym połączyć. Stylizacje jak to już napisał Paweł trzymają wysoki poziom :)

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!