Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Błysk

Witajcie kochani! 
Z okazji QoF Fashion Week Fall/Winter przygotowałam dla Was dwa trendy makijażowe na nadchodzący sezon. O pierwszym możecie przeczytać już dziś. Na kolejny zapraszam jutro. 



Błysk na powiece kojarzy się głównie z okresem karnawału bądź z sylwestrem. W tym sezonie łamiemy dotychczasowe standardy. Wizażyści zaczynają bawić się brokatem, dosłownie. Najpopularniejszą odsłoną jest złoto - w postaci eyelinera, drobinek czy postrzępionych kawałków folii.
Do zobaczenia m.in. na pokazie u: Akris, Alice McCall, Preen, Kate Spade, Marc Valvo, Prabal Gurung, czy Ulla Johnson.

11 komentarzy:

  1. O proszę :D czyli zaczęłam się ,,modnie" malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Makijaż bardzo ładny! A i sam trend jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny makijaż oczu.
    Ja lubię wszystko co się błyszczy

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się makijaż nie podoba :s Może jest równy, etc., ale do mnie nie przemawia.
    Trend średnio ogólnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. to jestem trendy haha bo ostatnio kupiłam sobie dwie paletki z cieniami i one troszkę się błyszczą,a wzięłam takowe bo kolory były bardzo ładne :) jeśli chodzi o twój makijaż to mi niestety nie przypadł do gustu,chyba ze względu na ten kolor

    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
  6. ja od kiedy kupiłam palete huda beauty z takim pięknym złotym cieniem nie mogę się opanować i używam go prawie non stop. Ostatnio mam też zajawkę na rozświetlacz na powiekach kiedy robię sobie taki "makeup-no-makeup" żeby jakoś go urozmaicić. A pomyśleć, że kiedyś nie lubiłam błysku w makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham ten trend, ale na stardoll ciężko raczej go uzyskać. Szkoda

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaki przepiękny makijaż! Pięknie wygląda na ciemnej karnacji :D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie błysk obowiązkowo! Zwłaszcza, że zakochałam się w obu paletach Nabli, które mają przepiękne odcienie, więc używam bardzo często! 💜💗💙

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny makijaż, świetnie ten kolor wygląda na Twojej doll!
    Kurcze nie znam się na makijażu, ale czy brokat przy oczach nie jest niebezpieczny? Przecież to chyba może pociąć rogówkę :v Doceniam każdego kto się tak maluje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są specjalne cienie z brokatem, które krzywdy nie zrobią. Chociaż wiem, że niektóre dziewczyny używają jakichś najtańszych z aliexpress, a potem cierpią :/

      Usuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!