Ukryj/pokaż nagłówek
Dodaj nowy post
Ustawienia
Trendy wielkich miast cz.1



Fashion Week jest imprezą, która odbywa się w czterech miastach będących kolebką mody. Są to: Mediolan, Paryż, Londyn oraz Nowy Jork. Mimo trendów, które w dużej mierze powtarzają się w tych miejscach, każde z nich ma w sobie coś wyjątkowego, a ludzie, których stylizacje mogliśmy podziwiać na ulicach sprawiają, że każde miasto nabiera unikalnego charakteru. Załoga bloga Pogodny Stardoll postanowiła nieco przybliżyć trendy, które upatrzyli sobie wielbiciele mody z danego miejsca. Na pierwszy ogień idzie...


W Nowym Jorku króluje przede wszystkim bardzo modne w tym sezonie połączenie elegancji i sportowej wygody. Sportowe buty coraz częściej zastępują szpilki, a eleganckie kopertówki zostają rzucane w kąt na rzecz nerek. Nowojorczycy lubią bawić się fakturami tkanin, co daje niesamowite efekty, szczególnie przy stylizacjach w jednym kolorze.

źródło: vogue.co.uk

Oto nasze propozycje na stylizacje w nowojorskim stylu. Jest trochę elegancko, ale przede wszystkim wygodnie!
 Inspirowałam się połączeniem elegancji i sportowych stylizacji. Coraz częściej łączy się sukienki z tenisówkami, czy dżinsy ze szpilkami.


Moja stylizacja jest inspirowana lookiem z nowojorskiej ulicy, gdzie widniał podobny płaszczyk. Postanowiłam zestawić go z koronkowym topem i zabawić się troszkę fakturami. Nie wyobrażam sobie tego płaszcza bez kozaków, więc musiały tutaj trafić. Dla zwieńczenia całości dodałam nietuzinkową torebkę, a takie często możemy spotkać na ulicach Nowego Jorku.

Stylizacje pochodzące z Londynu odgadłabym od razu! Największy krzyk mody z tego rejonu to przede wszystkim krata, której warianty możemy podziwiać w niemal co drugiej stylizacji, choćby w postaci małego dodatku. Tutaj kobiety zdecydowanie częściej decydują się na spódnice, a długie płaszcze jedynie dodają im kobiecości. Na londyńskich ulicach możemy zauważyć mnóstwo brązów, beżów oraz bieli. 

źródło: vogue.co.uk
W naszych propozycjach nie mogło z pewnością zabraknąć kraty oraz bieli! Dodałyśmy jednak kilka propozycji od siebie. 
W swojej stylizacji chciałam przede wszystkim skupić się na prostocie i elegancji. Do prostych spodni dobrałam brązowy płaszcz, przez co połączyłam dwa, bardzo często spotykane trendy. Udało mi się też przemycić kratę w postaci butów, które idealnie współgrają z całością. Żeby nie było zbyt nudno zdecydowałam się na wzorzystą torebkę, będącą kolejnym hitem w tym sezonie. 




Moja stylizacja to połączenie kilku trendów jakie możemy zobaczyć w Londynie, ale i nie tylko. Połączyłam ze sobą brązowo-beżowy, długi płaszcz, który jest hitem w tamtejszym rejonie, kratę, która gra ogromną rolę w w stylizacjach, bo gdziekolwiek jej nie użyjemy będzie wyglądać super. W moim outficie zastosowałam także płaskie buty, wielką torbę, a także transparentny płaszcz, który wykorzystałam jako tunikę. Pasek na okryciu wierzchnim, okulary "cat eyes" oraz stanik zamiast koszulki to uzupełnienie całości, tzw. wisienka na torcie :D</

12 komentarzy:

  1. podoba mi się tylko stylizacja Emi i dobrejpogody,Marta o co chodzi z tym paskiem??xD bo to śmiesznie wygląda xd


    martusia-16

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://prnt.sc/l2n7ee - między innymi inspirowałam się tym zdjęciem. Stylizacja z londyńskiej ulicy;p

      Usuń
    2. to i tak dziwnie wygląda xd

      Usuń
  2. Wowowowo supi stylki! Emi i dobrapogoda jak zawsze trzymają poziom, pogodny stardol jest the best!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dopiero teraz widzę jakie mam krzywe obojczyki 😂😂

    OdpowiedzUsuń
  4. Emi, świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Graficznie niezbyt spektakularnie to wygląda, ale pomysł na temat jest spoko. Podobają mi się dwie ostatnie stylizacje, myślę, że trafnie został odwzorowany londyński styl.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się jak najbardziej z Beatką, jeśli chodzi o grafikę. Strasznie mnie rażą kiczowate napisy. Fajnie napisany tekst, a ze stylizacji najbardziej mi się podobają te inspirowane London Fashion Week :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się stylizacja dobrejpogody. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całego postu spodobała mi się tylko stylizacja dobrejpogody, reszta propozycji jest moim zdaniem trochę przesadzona xd
    Ogólnie ciekawy post, ale trochę nudne te miasta xd Zawsze wszędzie się mówi o tych samych, mogłyście wybrać jakieś mniej popularne :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy post. Ja również najbardziej zainspirowałam się modą z londyńskiej ulicy. Ze stardollowych stylek ujęła mnie stylizacja Marty

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne, fajne, ciężko wybrać która najlepsze, bo każda ma jakiś swój smaczek

    OdpowiedzUsuń


Dziękujemy, że jesteście z nami!